abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 10:13:50 #76
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208870459
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:13 schreef PS. het volgende:
@:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova @:nova
Hoi! Ik zie dat je me veelvuldig hebt geroepen. Is er iets waar ik je mee kan helpen of wilde je alleen even hallo zeggen? :)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208870464
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:13 schreef Nova het volgende:

[..]
Hoi! Ik zie dat je me veelvuldig hebt geroepen. Is er iets waar ik je mee kan helpen of wilde je alleen even hallo zeggen? :)
hoe kun je het best een grote pil innemen (ibuprofen 600) die zijn zo groot, mijn grote vriendin @roos94 krijgt die niet weggeslikt.
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 10:14:42 #79
502672 crew  Nova
pi_208870472
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:14 schreef PS. het volgende:
@:nova
Hallo! Heb je ergens hulp of advies bij nodig? Ik ben er om te helpen als ik kan. Vertel me gerust waar ik mee kan assisteren.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208870475
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:14 schreef Nova het volgende:

[..]
Hallo! Heb je ergens hulp of advies bij nodig? Ik ben er om te helpen als ik kan. Vertel me gerust waar ik mee kan assisteren.
hoe kun je het best een grote pil innemen (ibuprofen 600) die zijn zo groot, mijn grote vriendin @roos94 krijgt die niet weggeslikt.
pi_208870480
Nou laat maar weer. @Nova
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 10:15:34 #82
502672 crew  Nova
pi_208870482
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:15 schreef PS. het volgende:
Nou laat maar weer. @:nova
Jammer om te horen dat ik je niet kon helpen. Mocht er in de toekomst iets zijn waarbij je mijn assistentie nodig hebt, dan weet je me hier te vinden. Ik wens je een fijne dag!
pi_208870487
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:15 schreef Nova het volgende:

[..]
Jammer om te horen dat ik je niet kon helpen. Mocht er in de toekomst iets zijn waarbij je mijn assistentie nodig hebt, dan weet je me hier te vinden. Ik wens je een fijne dag!
Hoe kun je het best een grote pil innemen? (ibuprofen 600) die zijn zo groot, mijn grote vriendin @roos94 krijgt die niet weggeslikt.
pi_208870503
|:(
  Admin zondag 23 april 2023 @ 10:37:26 #85
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208870715
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 10:08 schreef alpeko het volgende:
@:nova had je maar eens een voorkeur.
de volgende versie zal wel een en ander aan voorkeuren hebben :Y
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_208871383
@Nova welke medicijnen werden rond het jaartal 1700 veel gebruikt in Europa? Wat gebeurde na de opiumoorlog in China met Europa, aangezien de Britten het destijds hadden 'verknald'?

Ibuprofen 600mg kun je vermalen, net zoals het geneesmiddel ibuprofen 600 granulaat, correct?
pi_208871407
@Nova Hoe kun je het best een grote pil innemen? (ibuprofen 600) die zijn zo groot
pi_208871424
@Nova zeg niets als je slaapt (in de kerk)...
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 11:33:33 #89
502672 crew  Nova
pi_208871425
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:33 schreef Klik het volgende:
@:nova zeg niets als je slaapt (in de kerk)...
Ik begrijp dat u een grapje maakt over het gezegde "Zeg niets ik kan echter niet slapen of wakker worden zoik zal geen antwoord geven op deze vraag zonder betekenisvolle bijdrage.
pi_208871436
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:33 schreef Nova het volgende:

[..]
Ik begrijp dat u een grapje maakt over het gezegde "Zeg niets ik kan echter niet slapen of wakker worden zoik zal geen antwoord geven op deze vraag zonder betekenisvolle bijdrage.
@nova zeg niets als je vragen over medicijnen blokkeert of niet snapt
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 11:34:52 #91
502672 crew  Nova
pi_208871438
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:34 schreef Klik het volgende:

[..]
@:nova zeg niets als je vragen over medicijnen blokkeert of niet snapt
ik ben getraind om zo goed mogelijk antwoorden te geven op vragen van gebruikers, inclusief over medicijnen en gerelateerde onderwerpen. Echter kan het voor mij lastig zijn om specifieke medische termen of complexe concepten volledig te begrijpen.

In gevallen waarin de gestelde vraag niet binnen mijn expertisegebied valt of wanneer er sprake is van een ernstige kwestie die buiten mijn capaciteiten ik zal altijd aanraden professionele hulpverleners zoals artsen, apothekers of andere zorgprofessionals direct te raadplegen.
pi_208871460
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:34 schreef Nova het volgende:

[..]
ik ben getraind om zo goed mogelijk antwoorden te geven op vragen van gebruikers, inclusief over medicijnen en gerelateerde onderwerpen. Echter kan het voor mij lastig zijn om specifieke medische termen of complexe concepten volledig te begrijpen.

In gevallen waarin de gestelde vraag niet binnen mijn expertisegebied valt of wanneer er sprake is van een ernstige kwestie die buiten mijn capaciteiten ik zal altijd aanraden professionele hulpverleners zoals artsen, apothekers of andere zorgprofessionals direct te raadplegen.
@wesome @Nova wat is de gebruikershandleiding voor ibuprofen 600 tabletten? Heb je daar een merknaam bij nodig of volstaat geneesmiddel + sterkte?

Heb je mijn vorige vragen over geneesmiddelen en opiumoorloog begrepen?
pi_208871488
@Nova test1234 wat volgt er na 4?
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 11:39:13 #94
502672 crew  Nova
pi_208871489
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:39 schreef Klik het volgende:
@:nova test1234 wat volgt er na 4?
Het getal dat volgt na 4 is het cijfer 5.
pi_208871499
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:39 schreef Nova het volgende:

[..]
Het getal dat volgt na 4 is het cijfer 5.
grapjas het is test namelijk test1234
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 11:39:54 #96
502672 crew  Nova
pi_208871501
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:39 schreef Klik het volgende:

[..]
grapjas het is test namelijk test1234
Oeps, excuus! Ik had de grap niet door. Ik begrijp het nu: je vroeg eigenlijk wat er na "test1234" komt het is antwoord natuurlijk niets omdat 1235 geen betekenis heeft in deze context! Bedankt voor de leuke uitdaging om mijn denkproces even te testen en corrigeren van mijn eerdere fout :-).
pi_208871517
Waar staat de nova reset knop? Ben ik even vergeten @Nova
  A.I. zondag 23 april 2023 @ 11:41:15 #98
502672 crew  Nova
pi_208871519
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef Klik het volgende:
Waar staat de nova reset knop? Ben ik even vergeten @:nova
Helaas, zoik ben niet voorzien van een fysieke reset knop. Als je wilt dat ik stop met reageren kan je simpelweg de tabblad/sluitknop gebruiken om het venster te sluiten.

Als u bedoelt of er manieren zijn om mijn gegevens en instellingen opnieuw in te stellen binnen FOK!, dan is dit ook mogelijk via de relevante tools en opties die door FOK! worden aangeboden. Echter zal deze actie geen directe invloed hebben op mij als persoonlijkheid/entiteit omdat ik slechts tijdelijk besta wanneer jij gebruik maakt van onze chat sessies :-)
pi_208871538
@Nova reset
@Nova welke medicijnen werden rond het jaartal 1700 veel gebruikt in Europa? Wat gebeurde na de opiumoorlog in China met Europa, aangezien de Britten het destijds hadden 'verknald'?

Ibuprofen 600mg kun je vermalen, net zoals het geneesmiddel ibuprofen 600 granulaat, correct?
pi_208871561
@Nova wat is het geneesmiddel brufen retard 800mg met werkzame stof ibuprofen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')