Ze moeten gewoon eens een lange opdracht achter elkaar doen en dan een noemenswaardige opdracht...niet 1tje waar om de 2/3 uur de zoemer van gaat..quote:Op zondag 23 april 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da is zeker waar, Dat enkele spelletje dat gespeeld word .
Ze wil nooit wit aan want maakt haar witquote:Op zondag 23 april 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Sas altijd met die rare strik voor op der buik, met die gele jas heeft ze dat en nu met deze blouse ook.
Bas Wen en Jeff hadden gisteravond veel lolquote:Op zondag 23 april 2023 10:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens een lange opdracht achter elkaar doen en dan een noemenswaardige opdracht...niet 1tje waar om de 2/3 uur de zoemer van gaat..
Dat heb ik allemaal gemist... hoezo hadden JW en Erik ruzie?....quote:Op zondag 23 april 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jw en Erik hadden dam ruzie![]()
Gisteravond
Tiano is zijn babetje kwijt
Ice heeft geen stuur meer op de groep
Gisteren had ze toch ook een lichte trui aan?quote:Op zondag 23 april 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil nooit wit aan want maakt haar wit
Maar dat jurkje is heeeeel lichtblauw
Dat geeft toch hetzelfde effect
Om de regels van het dammenquote:Op zondag 23 april 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal gemist... hoezo hadden JW en Erik ruzie?....
Sas spreekt zich erg vaak tegenquote:Op zondag 23 april 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren had ze toch ook een lichte trui aan?
quote:Op zondag 23 april 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bas Wen en Jeff hadden gisteravond veel lol
Babs hackte pernongeluk de pc en kwam in een nieuw venster ( kon googlen etc.)
Die hadden echt schik
Potverdorie... ook gemist..quote:Op zondag 23 april 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bas Wen en Jeff hadden gisteravond veel lol
Babs hackte pernongeluk de pc en kwam in een nieuw venster ( kon googlen etc.)
Die hadden echt schik
quote:Op zondag 23 april 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal gemist... hoezo hadden JW en Erik ruzie?....
quote:Op zondag 23 april 2023 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om de regels van het dammen![]()
jW is abrupt gestopt en de damstenen weggelegd
Liefff thnx, jij bent altijd de reddende engel..quote:Op zondag 23 april 2023 10:24 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
22-04-23 | #1 | Jan Willem en Eunice - wat een kinderachtig mannetje (erik) [03 min 01 sec]
-
Kunnen ze daar lekker de hele dag in zittenquote:Op zondag 23 april 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, ook al wist je het van te voren maar een jaar is laaaaaaang...
En het zwembad is in aantocht, dus...💦💦
Nooit van gehoord.. maar vraag mij af of het echt werktquote:
Ze hebben wel spelletjes voor buiten tochquote:Op zondag 23 april 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook maar alleen hangen en niets doen
Ja goede werkt echtquote:Op zondag 23 april 2023 10:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.. maar vraag mij af of het echt werkt
Dat ze maar iets met die waardevolle informatie doen.quote:Op zondag 23 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
Waar je ook leest, hier FB, Twitter
Er is overal verontwaardiging over het invullen van de streams door de FEBO
Het is ook te zot voor woordenquote:Op zondag 23 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
Waar je ook leest, hier FB, Twitter
Er is overal verontwaardiging over het invullen van de streams door de FEBO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |