quote:Op zondag 23 april 2023 01:24 schreef Kakadylo het volgende:
De zoveelste keer dat ik eigenlijk helemaal klaar ben met dit programma vanwege al die censuur die slaat als kut op Dirk
Jij wil bewust een reactie uitlokken maar die geef ik je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 23 april 2023 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, fragmenten van vandaag:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja maar dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang , zelfs eunice ligt nog in haar bedquote:Op zondag 23 april 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Volgens mij blijven ze op zondag altijd extra lang liggen.
Het is zondag.quote:Op zondag 23 april 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Volgens mij blijven ze op zondag altijd extra lang liggen.
Ooh valt wel mee toch doordeweeks zijn ze zelfs nog later... behalve Eunice dan..quote:Op zondag 23 april 2023 08:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang , zelfs eunice ligt nog in haar bed
vrees dat die er wel gaan komen , zowel nominatie als verkiezing voor nieuwe manager komen eraanquote:Op zondag 23 april 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop niet dat we de hele dag die nominatie gesprekken krijgen, zo geen zin... en die Zoe moet ook haar waffel dichthouden vandaag, ook zo geen zin in...
Zo geen zin om EJVJL te kijken.... Ja, je vraagt erom; doe dat dan niet!!quote:Op zondag 23 april 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop niet dat we de hele dag die nominatie gesprekken krijgen, zo geen zin... en die Zoe moet ook haar waffel dichthouden vandaag, ook zo geen zin in...
En Zoe wil serieus voor manager gaan?quote:Op zondag 23 april 2023 08:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees dat die er wel gaan komen , zowel nominatie als verkiezing voor nieuwe manager komen eraan
Dat bepaal ik zelf wel...quote:Op zondag 23 april 2023 08:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Zo geen zin om EJVJL te kijken.... Ja, je vraagt erom; doe dat dan niet!!
ja en eunice ook ,quote:Op zondag 23 april 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En Zoe wil serieus voor manager gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |