Dat wordt dan 'n maand chaosquote:Op zondag 23 april 2023 00:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze denkt nog steeds manager te worden
ze tikt er tegenaan en roept: binnen!!!quote:Op zondag 23 april 2023 00:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoe doet haar hoofd in 'n zinken emmer en gaat daar denken
Eunice wil ook toch?quote:Op zondag 23 april 2023 00:21 schreef KinKiJan het volgende:
Wilde ik net iets positiefs zeggen (dat het toch wel grappig is dat die 2 nu een gezellig gesprek hebben met elkaar) begint Zoe over 'haar managersschap'. Ik betwijfel of ze weet wat dubbele agenda is, maar valt wel op dat ze de laatste tijd meer met lui praat die ze normaal de grond in boort...
Ik hoop dat alleen Zoe en Moraima zich verkiesbaar stellen.
in 'n plasje waterquote:Op zondag 23 april 2023 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat ze haar laten verzuipen
quote:
Isaac zal het aangrijpen om de macht weer te krijgen (ik heb ook het idee dat hij daarom het contact met Zoë vasthoudt)quote:Op zondag 23 april 2023 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat ze haar laten verzuipen
Zoals ie Jeff er in wil houden als bliksemafleiderquote:Op zondag 23 april 2023 00:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Isaac zal het aangrijpen om de macht weer te krijgen (ik heb ook het idee dat hij daarom het contact met Zoë vasthoudt)
En toch denk ik dat hij Jeff niet alleen strategisch erin wil houden. Of ze echt ‘vrienden’ zijn denk ik niet, maar ze vermaken zich wel oprecht met elkaar al is het in hun gekke grootspraak bro gesprekken. Isaac gaat ook niet met heel veel mensen zo close omquote:Op zondag 23 april 2023 00:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoals ie Jeff er in wil houden als bliksemafleider
Klopt, maar Isaac is door zijn gedraai erg moeilijk in te schatten. Zelfs bij de gesprekken met Marciano twijfel ik aan zijn oprechtheid, hoewel hij bij hem wel duidelijk aangaf Jeff te gebruiken.quote:Op zondag 23 april 2023 00:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij Jeff niet alleen strategisch erin wil houden. Of ze echt ‘vrienden’ zijn denk ik niet, maar ze vermaken zich wel oprecht met elkaar al is het in hun gekke grootspraak bro gesprekken. Isaac gaat ook niet met heel veel mensen zo close om
Mja dat laatste vind ik dus lastig. Heb ergens wel het idee dat ie zich bij Tiano zo wil opstellen omdat die een hekel heeft aan Jeff maar dat hij zelf Jeff wel mag.quote:Op zondag 23 april 2023 00:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar Isaac is door zijn gedraai erg moeilijk in te schatten. Zelfs bij de gesprekken met Marciano twijfel ik aan zijn oprechtheid, hoewel hij bij hem wel duidelijk aangaf Jeff te gebruiken.
Denk dan ook dat zijn tranen om Jeff's aankondiging om te vertrekken niet zo zeer om Jeff als persoon waren, maar meer uit frustratie dat zijn plan leek te gaan mislukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eensquote:Op zondag 23 april 2023 00:38 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Mja dat laatste vind ik dus lastig. Heb ergens wel het idee dat ie zich bij Tiano zo wil opstellen omdat die een hekel heeft aan Jeff maar dat hij zelf Jeff wel mag.
Maar goed die man is idd erg lastig te lezen. De eerste maanden verdachten we ‘m zelfs van undercover FEBO haha
quote:Op zondag 23 april 2023 01:24 schreef Kakadylo het volgende:
De zoveelste keer dat ik eigenlijk helemaal klaar ben met dit programma vanwege al die censuur die slaat als kut op Dirk
Jij wil bewust een reactie uitlokken maar die geef ik je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 23 april 2023 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, fragmenten van vandaag:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja maar dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang , zelfs eunice ligt nog in haar bedquote:Op zondag 23 april 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Volgens mij blijven ze op zondag altijd extra lang liggen.
Het is zondag.quote:Op zondag 23 april 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Volgens mij blijven ze op zondag altijd extra lang liggen.
Ooh valt wel mee toch doordeweeks zijn ze zelfs nog later... behalve Eunice dan..quote:Op zondag 23 april 2023 08:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang , zelfs eunice ligt nog in haar bed
vrees dat die er wel gaan komen , zowel nominatie als verkiezing voor nieuwe manager komen eraanquote:Op zondag 23 april 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop niet dat we de hele dag die nominatie gesprekken krijgen, zo geen zin... en die Zoe moet ook haar waffel dichthouden vandaag, ook zo geen zin in...
Zo geen zin om EJVJL te kijken.... Ja, je vraagt erom; doe dat dan niet!!quote:Op zondag 23 april 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop niet dat we de hele dag die nominatie gesprekken krijgen, zo geen zin... en die Zoe moet ook haar waffel dichthouden vandaag, ook zo geen zin in...
En Zoe wil serieus voor manager gaan?quote:Op zondag 23 april 2023 08:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees dat die er wel gaan komen , zowel nominatie als verkiezing voor nieuwe manager komen eraan
Dat bepaal ik zelf wel...quote:Op zondag 23 april 2023 08:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Zo geen zin om EJVJL te kijken.... Ja, je vraagt erom; doe dat dan niet!!
ja en eunice ook ,quote:Op zondag 23 april 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En Zoe wil serieus voor manager gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |