Goedgevulde birdiesquote:Op zondag 23 april 2023 10:54 schreef Hoempah het volgende:
Het is toch erg dat dit de top momenten van de stream zijn
[ afbeelding ]
Babette praat alleen maar over drank. Wendy zit tesamen met haar dip te lachen over de avonturen die ze samen beleven met de drank.quote:Op zondag 23 april 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor ze is er weer over bezig, wat een vreselijke dramkont die Babette zeg pppffff
Wendy had ineens een beetje paniekquote:Op zondag 23 april 2023 10:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een heerlijk filmpje... ik heb me kapot gelachen om dat gezicht van Wendy toen ze ineens in een ander scherm zaten... beter na dat gezeik van de laatste dagen...3 musketiers...
Die flessen hebben ze sinds vrijdagquote:
Dat is niet wat ze gisteren zeiden toen ze in kantoor zaten.quote:Op zondag 23 april 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die flessen hebben ze sinds vrijdag
En die hebben ze dus ook vrijdagavond al open gemaakt
Dus over 2 dagen geteld misschien wel ja
Hoezo nee. Zie haar in een deuk liggen nu. Hoezo dipquote:Op zondag 23 april 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Van het feit dat het niet gezellig mag/kan zijn
Ja ze hebben daarbij wat gedronken
Maar dat het enkel om alcohol gaat is ook onzin
Wat is er leuk aan dan?quote:
Wat is er verkeerd aan volgens jou , want daar gaat het toch om?quote:
Wat een onzin, jij zegt dat ze wat gedronken hebben en twee flessen per persoon vind ik niet wat, dat is aardig wat, dat is het enige wat ik zeg.quote:
Weet je wat jammer is, dat users blijkbaar geen andere mening mogen hebben.quote:Op zondag 23 april 2023 10:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik steeds meer ja
Jammer
Waar zie je mij zeggen dat het belangrijk is dan?quote:
Waarvan aktequote:Op zondag 23 april 2023 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij zegt dat ze wat gedronken hebben en twee flessen per persoon vind ik niet wat, dat is aardig wat, dat is het enige wat ik zeg.
Grappig dat sommige users zich zo aangevallen voelen als anderen niet dezelfde mening hebben.
Nee nee dat heb is dus niet gezegd. Wat is er leuk aan?quote:Op zondag 23 april 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan volgens jou , want daar gaat het toch om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |