Ik zou vooral die 'vent' aan haar arm niet vertrouwenquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas is ook weer veilig bij haar kamer gebracht. Altijd spannend hoor, zo 's avonds laat! Je weet nooit wie je tegenkomt onderweg
ja bro...... natuurlijk bro...... zijn bro ligt toch ook... en hij is al bang om hem kwijt te raken, dus bonden bro.....quote:
Sas naar bed, Bern naar bed, Marciano naar bed, kenzy naar bed, Isaac naar bed, Janet naar bed en de regie wacht op Erik die naar bed gaatquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas is ook weer veilig bij haar kamer gebracht. Altijd spannend hoor, zo 's avonds laat! Je weet nooit wie je tegenkomt onderweg
ja hoor, hier!!quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Eunice met babystemmetje : Wil je me alsjeblieft vasthouden met beide armen , kreun kreun...
Ice heeft geen woord gesproken op de slaapkamerquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja bro...... natuurlijk bro...... zijn bro ligt toch ook... en hij is al bang om hem kwijt te raken, dus bonden bro.....
En dan dat kusje van 15 seconde..... geen tong er bij da's uit den bozequote:Op zaterdag 22 april 2023 23:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die "grill" zit nu op zijn miniquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is wat geld tegen aan gegooid
hij zal zijn gouden beugel die hij daar in had hebben verkocht
Is dat een gouden beugel ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is wat geld tegen aan gegooid
hij zal zijn gouden beugel die hij daar in had hebben verkocht
Als je haar mag geloven (en al haar verhalen), dan had haar ex het heel rijk en luxe, kon ze kopen wat ze wilde e.d..... volgens mij (maar ik kan me vergissen) is m'vrouw behoorlijk verwend door haar exquote:
Vandaar dat ze ook aan sugardaddy JW ligt te friemelen want dat is echt geen toeval hoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je haar mag geloven (en al haar verhalen), dan had haar ex het heel rijk en luxe, kon ze kopen wat ze wilde e.d..... volgens mij (maar ik kan me vergissen) is m'vrouw behoorlijk verwend door haar ex
Als er daar eentje rondloopt die sneaky, gemeen, doortrapt en belust op sex/aandacht/mannen is, dan is het Eunice wel...... zij is een type dat over lijken gaat om haar doel te bereiken (maar daar komen ze nog wel achter)quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee hoor, is een flinke bazige bitch, dat kindvrouwtje speelt ze alleen bij kerels
En dat er nog maar veel van deze 'ontboezemingen' mogen volgenquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:53 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Weet je wat het mooie is, wij weten dit he, ik weet het al sinds november en ik heb het altijd voor me gehouden, daar geloof ik heilig in, die mensen gaan zich uiteindelijk altijd in de vingers snijden. Dan is het aan mij om het uit te lichten, alleen wij weten dit misschien als groep, maar ik denk niet dat dit allemaal word uitgezonden. Je kunt mij neerzetten als de grote motherfucker, je kan Eunice als het heilige boontje weet je net als ze vandaag ook doet, die weet ook wel, dat wordt gewoon effe geknipt. 's Ochtends effe die zonnegroet en dan dat iedereen denkt 'ah wat een lief vrouwtje' weet je wel maar intussen zo vals als de neten, een sekteleider van jewelste".
Babs: ""
Valt mee dat febo dit zo lang laat gaan over dat knippen en plakken in de uitzendingen.
Terwijl de stream op kaartende mensen staat hoor je ze ondertussen op kantoor lachenquote:
Laat het aub al bij een briesje gebeuren!quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 rukwindje buiten en hij heeft 'n kale plek
Gewoon de fohn kan ook, ff standje II en zijn haar is verschroeitquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laat het aub al bij een briesje gebeuren!
De grote boze wolf.... of Erik de potloodventer!!!quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |