hij heeft het perfect doorquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:53 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Weet je wat het mooie is, wij weten dit he, ik weet het al sinds november en ik heb het altijd voor me gehouden, daar geloof ik heilig in, die mensen gaan zich uiteindelijk altijd in de vingers snijden. Dan is het aan mij om het uit te lichten, alleen wij weten dit misschien als groep, maar ik denk niet dat dit allemaal word uitgezonden. Je kunt mij neerzetten als de grote motherfucker, je kan Eunice als het heilige boontje weet je net als ze vandaag ook doet, die weet ook wel, dat wordt gewoon effe geknipt. 's Ochtends effe die zonnegroet en dan dat iedereen denkt 'ah wat een lief vrouwtje' weet je wel maar intussen zo vals als de neten, een sekteleider van jewelste".
Babs: ""
Valt mee dat febo dit zo lang laat gaan over dat knippen en plakken in de uitzendingen.
ze zijn allemaal zo hypocrietquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:54 schreef Silves het volgende:
Gisteren Kenzi op hoge poten om 22.00 ima bevelen om te stoppen met muziek, nu zelf staat de bitch zelf muziek te draaien..aldus kantoor..
Je zou toch bijna n tennisbal over het hek meppen met de tekst: Eunice! Wrijven helpt niet!quote:
Jeff heeft al veel op zekerquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:53 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Weet je wat het mooie is, wij weten dit he, ik weet het al sinds november en ik heb het altijd voor me gehouden, daar geloof ik heilig in, die mensen gaan zich uiteindelijk altijd in de vingers snijden. Dan is het aan mij om het uit te lichten, alleen wij weten dit misschien als groep, maar ik denk niet dat dit allemaal word uitgezonden. Je kunt mij neerzetten als de grote motherfucker, je kan Eunice als het heilige boontje weet je net als ze vandaag ook doet, die weet ook wel, dat wordt gewoon effe geknipt. 's Ochtends effe die zonnegroet en dan dat iedereen denkt 'ah wat een lief vrouwtje' weet je wel maar intussen zo vals als de neten, een sekteleider van jewelste".
Babs: ""
Valt mee dat febo dit zo lang laat gaan over dat knippen en plakken in de uitzendingen.
Practice what you preach, sprak Babette eerder vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of hij duwt ze terug in het haarzakje
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
ff bijkomen van de lach, wat een mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is ook Tiano![]()
![]()
![]()
Dat morgenochtend al die vieze vette krulletjes op zijn kussen liggenquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou een giller zijn als ze er plots allemaal uitvallen
1 rukwindje buiten en hij heeft 'n kale plekquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat morgenochtend al die vieze vette krulletjes op zijn kussen liggen
Niet zelf benaderen!!!quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U kunt ook de plaatselijke politie bellen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
Die had ik een half jaar geleden al gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is ook Tiano![]()
![]()
een opfrisser dusquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Die had ik een half jaar geleden al gepost
Heel simpel, het is zoals Jeffrey al maanden zegt: het gaat om 'de kop'......hoor je bij het andere groepje, dan houdt iedereen z'n waffel dicht, maar wee oh wee...... enz enzquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is exact wat wendy straks als voorbeeld noemde
iemand was patat aan het bakken om te eten
ik vind dat geen probleem zei Wendy
maar als je valt over het bier
waarom dan niet daar over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |