quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
FEBO leest hier mee, en hoe meer er gescheld wordt over FEBO hoe minder ze laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]Hilarisch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jep in Turkije gedaanquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:33 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe zit dat nou met die haarimplantaten? Fam'Tiano Louise was daar toch voor naar Turkije geweest? En zo ja, heeft ie dan gewoon pech dat het niet aanslaat of is het gewoon slecht uitgevoerd?
Geen idee hoe dat werkt verder
Ik geloof dat dit de bedoeling was.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Doen die nou ook al een Bern en Sasje?!
En die kale plekken dat moet nog gedaan worden of ..?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep in Turkije gedaan
hij heeft nu een hele rechte haarlijn
je moet er van houden
@engine had vanmorgen 2 x Ice gecaptquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
WTF laat de Febo nu oude beelden zien, Moraima in de keuken en op de achtergrond
Bern en Sas die het "Naar bed gaan toneelstukje" opvoeren
Soms gebruiken schaamhaar als ze niet vanaf het hoofd kunnen oogsten ( x gehoord of het waar is weet ik niet)quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:33 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe zit dat nou met die haarimplantaten? Fam'Tiano Louise was daar toch voor naar Turkije geweest? En zo ja, heeft ie dan gewoon pech dat het niet aanslaat of is het gewoon slecht uitgevoerd?
Geen idee hoe dat werkt verder
Als ik nou ergens een hekel aan heb dan zijn het wel likesquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gewoon lekker doortikken hoe kut de FEBO is...
Krijg je likes...
Collega van me 24 jaar geleden plak van zijn duim gesneden met snijmachine, 'savond geopereerdquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Soms gebruiken schaamhaar als ze niet vanaf het hoofd kunnen oogsten ( x gehoord of het waar is weet ik niet)
Geef je er gelijk 1 😂quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ik nou ergens een hekel aan heb dan zijn het wel likes
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Collega van me 24 jaar geleden plak van zijn duim gesneden met snijmachine, 'savond geopereerd
en werd er 'n stuk huid uit zijn lies op zijn duim gezet. Na maanden weer aan het werk, dus ik vraag
aan Bart: moet je nu elke maand je duim scheren?
die weet dondersgoed dat ze in beeld isquote:
Heeft ze haar balletschoentjes aan?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die weet dondersgoed dat ze in beeld is
met die achterlijke balletoefeningen voor de spiegel, slaat nergens opquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die weet dondersgoed dat ze in beeld is
en dan horen we morgen weer dat ze om 4 uur in bed lagenquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:43 schreef Flow3r het volgende:
Nu nog even op stream 2 wachten tot Erik naar bed gaat
En nog een potjequote:Op zaterdag 22 april 2023 23:43 schreef Flow3r het volgende:
Nu nog even op stream 2 wachten tot Erik naar bed gaat
Dat merk je vanzelf als Babs hees is of commotie omdat er een krat bier is leeggezopenquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan horen we morgen weer dat ze om 4 uur in bed lagen
neequote:Op zaterdag 22 april 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
hebben wij dit nu gewoon gemist?
Niet gezien…..quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
hebben wij dit nu gewoon gemist?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:27 schreef KinKiJan het volgende:
Febo! Zit op het puntje van m'n stoel met m'n fruitella in de aanslag, kan niet wachten tot het bedritueel weer gaat beginnen!
Wat ziet ze er goed uit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:51 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en voor degene die willen weten hoe het tussen Kim en Jeff zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |