aaahhhquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:10 schreef Silves het volgende:
Gisteren voelde Wendy zich alleen en zei tegen Babs, ben van ellende met de helpdesk van de jumbo aan het proberen te praten, maar helaas..
Was een grapje, hij geeft nogal af op deze 3..tuurlijk zit ik op kantoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:10 schreef danaqui het volgende:
[..]
Andere stream kantoor, er zal best wel een filmpje van komen
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
En gelukkig blijft de stoorzender weg..
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:12 schreef Flow3r het volgende:
JW was aan het dammen met Erik, en als je je steen nog vasthoudt mag je normaal gesproken nog verschuiven, maar Erik zei van niet, toen heeft JW alle stenen van het bord gehaald of zo ?? en zei dat ie ging biljarten met Eunice, Erik liep naar buiten om af te koelen, JW was helemaal opgefokt
"wat een kinderachtig mannetje die Erik, is me zo tegen gevallen "aldus JW
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Was een grapje, hij geeft nogal af op deze 3..tuurlijk zit ik op kantoor
Dan krijg je Cartoon Network ipv Comedy Centralquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
En gelukkig blijft de stoorzender weg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:12 schreef Flow3r het volgende:
JW was aan het dammen met Erik, en als je je steen nog vasthoudt mag je normaal gesproken nog verschuiven, maar Erik zei van niet, toen heeft JW alle stenen van het bord gehaald of zo ?? en zei dat ie ging biljarten met Eunice, Erik liep naar buiten om af te koelen, JW was helemaal opgefokt
"wat een kinderachtig mannetje die Erik, is me zo tegen gevallen "aldus JW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |