KLopt. Dat vond ik toen ook al zo laag. En dan wel trouwenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs kon toch geen serieuze gesprekken voeren met Wendy? En na het programma ging ze hooguit een appje sturen toch?
Op dit soort momenten ziet Babs al snel spoken en draaft ze helemaal doorquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wendy wilt het hardop zeggen maar Babette zegt sssttt
Er zal heus wel een filmpje zijn, hoe Wendy werd behandeld door Ice en Marcia, had gewoon niks te zeggen..en als laatste de sultana,s erbij gedrukt..ja ben best benieuwd wat ze hadden gedaan als wen deze later had verwijderd.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat er wat dorheen drukken? Zij is degene die de boosscappen doet niet iemand anders.
En ze zei het tegen GJ dus dan voer je een oprecht gesprek aangezien vertrouwelingen van mekaarquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt. Dat vond ik toen ook al zo laag. En dan wel trouwen
Dan is ze niet geschikt als manager. Zij beslist. `ik heb het gezien en was verre van netjes. Maar zij is en blijft de laatst verantwoordelijke.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Er zal heus wel een filmpje zijn, hoe Wendy werd behandeld door Ice en Marcia, had gewoon niks te zeggen..en als laatste de sultana,s erbij gedrukt..ja ben best benieuwd wat ze hadden gedaan als wen deze later had verwijderd.
Ze kan niet eens rekening hoe gaat ze dat doen met de boodsschappen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:33 schreef Kakadylo het volgende:
Weet niet of FEBO er zo blij mee is mocht Zoe manager worden want zoiets gaat imo gepaard met een serieuze verantwoordelijkheid. De kans bestaat namelijk dat er onverwachtse zaken kunnen gaan spelen en dan wil je een reliable persoon op die plek hebben zitten. Voor mij zou dat toch wel een cruciaal criterium zijn om op iemand te willen stemmen.
Ow dat kan en mag. Vrijheid van meningsuiting.quote:
En natuurlijk op een eunice stemmen met de manager verkiezing,quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:35 schreef Thorelf het volgende:
Babette wendy en jeff zouden Zoe totaal moeten negeren...kijken hoe het poederloeder dan reageert.
Ik zou Wendy wel eens willen zien, zonder Babette. Denk idd, dat je een complete andere Wendy ziet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik jammer want volgens mij is `Wendy wel een leuk mens, maar gaat zo in die negativiteit van Babs mee
Noem je dit een serieus gesprek danquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs kon toch geen serieuze gesprekken voeren met Wendy? En na het programma ging ze hooguit een appje sturen toch?
Moraimaquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En natuurlijk op een eunice stemmen met de manager verkiezing,
Naar wie moet ze anders toe dan?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Noem je dit een serieus gesprek dan
Je had het over een serieus gesprek. Ik zie het nietquote:
Oooh nou dan zou het slim zijn als de andere groep 2 mensen in gaat brengen voor manager om te voorkomen dat er weer maar 1 manager kandidaat is.quote:
Ze moet gewoon weeral haar ei kwijtquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je had het over een serieus gesprek. Ik zie het niet
Dat is wat anders dan een serieus gesprekquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze moet gewoon weeral haar ei kwijt
Het ging me erom naar wie ze dan telkens toegaatquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een serieus gesprek
Maar niemand wilquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Oooh nou dan zou het slim zijn als de andere groep 2 mensen in gaat brengen voor manager om te voorkomen dat er weer maar 1 manager kandidaat is.
En anders wel op Zoe stemmen en haar alsnog negeren...dan wordt ze overspoeld door het gezeik van team kenzyquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:39 schreef Silves het volgende:
[..]
ow sinds wanneer heeft zij toegezegd? ik dacht alleen euni en Zooitje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |