Wendy vertelt net dat zij buitengesloten werden met het vertrek van Kim W toen ze allemaal aan de wijn en hapjes zatenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe de reacties, en vooral die van Babs waren geweest, wanneer JW samen met bijv. Kenzy, Mirthe en nog een paar een kratje hadden leeg gezopen, terwijl de anderen lagen te slapen.
Ik denk dat Babs had gezegd wat t gezellig goed zo.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe de reacties, en vooral die van Babs waren geweest, wanneer JW samen met bijv. Kenzy, Mirthe en nog een paar een kratje hadden leeg gezopen, terwijl de anderen lagen te slapen.
Ligt aan het mijn die van mij heeft een donkere draai dopquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het toch prosecco? die hebben ook zulke kleur doppen
Was dat van de groep, stiekem?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wendy vertelt net dat zij buitengesloten werden met het vertrek van Kim W toen ze allemaal aan de wijn en hapjes zaten
Hebben ze nooit over geklaagd
Maar daar gaat het toch helemaal niet om…quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs had gezegd wat t gezellig goed zo.
Sorry maar ik snap babs. Dat gezeik om een kratje bier terwijl er meer dan genoeg was.
Ik gooi het later wel in de groep...quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ligt aan het mijn die van mij heeft een donkere draai dop
Tja wat kan ik zeggen..doe het maar niet, aangezien hier je wordt afgestraft als je je mening typt...bij sommige dan welquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof daar helemaal niets van, Babs roept dat wel, maar die is niet zo goed in practice what you preach
Daar heeft ze niet eens de kans voor gehad , ze kwamen al schreeuwend de slaapkamer op toen ze nog in bed lag.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep draait het ook om.
Iedereen had naar haar toe moeten komen om te vragen hoe en wat.
Nee, jullie zuipen dat op, dus zeggen jullie dat de volgende ochtend zelf tegen de groep.
Dat spreek ik ook niet tegen, maar ik ben dus wel benieuwd hoe de reacties zouden zijn geweest als het bijvoorbeeld JW was geweest.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap babs. Dat gezeik om een kratje bier terwijl er meer dan genoeg was.
Achm het arme slachtoffer…quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Daar heeft ze niet eens de kans voor gehad , ze kwamen al schreeuwend de slaapkamer op toen ze nog in bed lag.
Ze werden bewust buitengeslotenquote:
Er is er maar een die blijft doordrammen tegen iedereen en dat is Babette.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Babs gaat helemaal nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel wil wéér weg moet die TT zijn
Dat was van de huishoudpot gekocht?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wendy vertelt net dat zij buitengesloten werden met het vertrek van Kim W toen ze allemaal aan de wijn en hapjes zaten
Hebben ze nooit over geklaagd
Heeft ze zeker gezegd heb het ook gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |