Doe der nog maar een peukje bijquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Babs op audiëntie, wat kan die vent zeuren zeg. Nog steeds gejank over dat kratje bier....
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
'T is wel een beetje raar, 43 jaar,
klagen om een kratje
'K noem haar toch een schatje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
Jaaaaa !quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom ze bijv een Kenzi niet helemaal gek maken, door haar wakker te houden.
Ik zou echt veel meer nog de boel op stelten zetten daar. En wie het niet bevalt die gaat maar lekker naar huis.
Ik heb het idee (dikke aanname, zet het er maar even bij) dat dat de rol is die Jeff daar wilde spelen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom ze bijv een Kenzi niet helemaal gek maken, door haar wakker te houden.
Ik zou echt veel meer nog de boel op stelten zetten daar. En wie het niet bevalt die gaat maar lekker naar huis.
Ja dat welquote:
Vast een mooie tattoo tekening.quote:
Jaaaquote:
Ze heeft eergisteren met nog 5 man een kratje. Bier van de groep opgezopen. Ze gaat hem wel terug betalen maar ze vinden het niet netjes dat ze dat gedaan hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:18 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb het begin gemist maar ik volg dat hele gesprek echt niet.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Babs op audiëntie, wat kan die vent zeuren zeg. Nog steeds gejank over dat kratje bier....
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
'T is wel een beetje raar, 43 jaar,
klagen om een kratje
'K noem haar toch een schatje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
Geloof je het echtquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:19 schreef Flow3r het volgende:
Sukkel, zeg dan meteen aan het begin van het gesprek dat je een verrassing voor haar hebt, niet nu om goed te slijmen
Ja en met hem nog wel een paar. Je leeft maar een keer toch. Idd zal hij regelmatig overleg hebben over wat wel/niet mag en beperken ze overduidelijk teveel muiterij.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb het idee (dikke aanname, zet het er maar even bij) dat dat de rol is die Jeff daar wilde spelen.
Maar dat daar niet mag/kan whatever
Babs wil zich niet verdedigenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Babs is boos.....
Babs is op niemand boos.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |