Een beetje dat meisje uit de Exorcist?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand met 2 gezichten, het brave schaap, beetje gelovig lijkt ze me af en toe, maar aan de andere kant ook erg tokkie zoals vandaag en dan doet ze niet onder voor Jeff. Dus ze kan wel steeds wijzen naar iemand anders, maar dan wijzen 10 andere jou kant op zus!
Ik ben wel benieuwd naar hun gesprek straks.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wel mooi dat hij het moet vragen en zij niet naar hem toe gekomen is zoals hij misschien gehoopt had
Geen touw aan vast te knopen als ze geen namen en rugnummers noemen. Gisteren in hun 1 op 1tje ook al.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:44 schreef pingu66 het volgende:
M: ik zeg je ik trek mijn eigen plan
I : Daarom ik weet niet wat je gaat doen ,ik moet schakelen.
M: Bro ik ga altijd met je mee,maar ga mensen niet meer redden.
I: Dat is je goed recht....b
lablabla ik snap er niets meer van.
ice lichtelijk in paniek mss omdat andere bro afhaaktquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:44 schreef pingu66 het volgende:
M: ik zeg je ik trek mijn eigen plan
I : Daarom ik weet niet wat je gaat doen ,ik moet schakelen.
M: Bro ik ga altijd met je mee,maar ga mensen niet meer redden.
I: Dat is je goed recht....b
lablabla ik snap er niets meer van.
Als je Marciano zo ziet en dat toontje van hem wel ja, mijn god wat een idioot is dat, je zal luisteren naar hem bastaquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |