Nou dat is wel weer aardig van Marcquote:
Ziet er meer uit als een mens die een ander negeert.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Marciano wordt nu gek in zijn hoofd 😂
Een vrouw die hem negeert
ja en al helemaal na haar verhaal in het begin dat ze haar doos wast met het water uit de wc om wc papier te besparen,quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet s ook zo vies altijd met afwassen
Heel attent.quote:
zeg je goed op sm daar zijn ze goed om iemand af te zeiken , niet alleen sas ook bernquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha word met de dag erger... wat zet die zichzelf ahum positief neer. Ze word overal als psycho gezien op de socials.
Nou commandeert babs dat ze zo moeten praten.quote:
Van de week deed ze volgens Zoë en stukje wc papier in de pot en ging daar de wc bril mee afvegen.. is schoon water hoor zei tegen Zoë.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja en al helemaal na haar verhaal in het begin dat ze haar doos wast met het water uit de wc om wc papier te besparen,
Is gucci...quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : Hee Babs, wij gaan zo lopen he, ik moet jou gesproken hebben vandaag
Babs keek niet blij maar zei : is gucci
Wat boeit mij de mening nou van Miep uit Meppel of Hans uit Heerhugowaardquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha word met de dag erger... wat zet die zichzelf ahum positief neer. Ze word overal als psycho gezien op de socials.
Naja ik vind bern en sasha leuk begrijp me niet verkeerd maar hoe zij doet vind ik zelf ook geen normaal gedrag... ze loopt alleen maar te schelden, zich af te reageren op Bern en zet zichzelf niet echt positief neer daar moet ik ook eerlijk in zijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeg je goed op sm daar zijn ze goed om iemand af te zeiken , niet alleen sas ook bern
Vast wel ja knuffel en we gaan weer gezellig verderquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:30 schreef Kakadylo het volgende:
En straks is zeker alles weer goed want het is daar een dagkoers in die loods
Talk of the day morgen of volgende week is weer iemand anders aan de beurtquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:30 schreef Kakadylo het volgende:
En straks is zeker alles weer goed want het is daar een dagkoers
Het is gewoon iemand met 2 gezichten, het brave schaap, beetje gelovig lijkt ze me af en toe, maar aan de andere kant ook erg tokkie zoals vandaag en dan doet ze niet onder voor Jeff. Dus ze kan wel steeds wijzen naar iemand anders, maar dan wijzen 10 andere jou kant op zus!quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja ik vind bern en sasha leuk begrijp me niet verkeerd maar hoe zij doet vind ik zelf ook geen normaal gedrag... ze loopt alleen maar te schelden, zich af te reageren op Bern en zet zichzelf niet echt positief neer daar moet ik ook eerlijk in zijn
Vind haar gedrag zo associaal.
Naja er is wel degelijk een verschil hoe ze in het begin was en nu en niet in positieve zinquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat boeit mij de mening nou van Miep uit Meppel of Hans uit Heerhugowaard
Dit zie je dan weer niet op tv.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de week deed ze volgens Zoë en stukje wc papier in de pot en ging daar de wc bril mee afvegen.. is schoon water hoor zei tegen Zoë.
Ik zou me echt kapot schamen als dochter als ik mijn moeder zo altijd op de stream en tv zou zien.
wel mooi dat hij het moet vragen en zij niet naar hem toe gekomen is zoals hij misschien gehoopt hadquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou commandeert babs dat ze zo moeten praten.
Ik had gezegd vraag ! je of ik wil praten ? Want op deze manier werkt t niet meneer de macho
Tsja de pot verwijt de ketel zeggen we maar want qua gedrag doet ze niet voor hem onderquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand met 2 gezichten, het brave schaap, beetje gelovig lijkt ze me af en toe, maar aan de andere kant ook erg tokkie zoals vandaag en dan doet ze niet onder voor Jeff. Dus ze kan wel steeds wijzen naar iemand anders, maar dan wijzen 10 andere jou kant op zus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |