Daarom ruiken de borden, bekers ook vies las ik laatstquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, kan nooit schoon zijn op de manier hoe ze het doen
Nope, dat zei je nietquote:
En Jeff doet dat altijd uiterst subtiel, iets waar je trots op kan zijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff ploft recht in iemands gezicht, dat wordt hier toch altijd zo gewaardeerd ?![]()
Sas ploft alleen tegen Bern over anderen![]()
nu weer klagen over Jeff bij Jappie
Wat dat betreft is het net Wanda, die deed dat ook.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff ploft recht in iemands gezicht, dat wordt hier toch altijd zo gewaardeerd ?![]()
Sas ploft alleen tegen Bern over anderen![]()
nu weer klagen over Jeff bij Jappie
Er wordt stilzwijgend afgewassen in de keukenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee is erg ongemakkelijk voor beiden
Het gaat wel een stukje beter inmiddels. Ze hebben tegenwoordig warm water en het wordt eerst afgespoeld.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, kan nooit schoon zijn op de manier hoe ze het doen
Ach dat komt over een paar dagen wel weer goed.. zo gaat het altijd daar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt stilzwijgend afgewassen in de keuken
Ik zag een keer iemand afwassen, weet niet meer wie het was, maar het bord zag amper het water.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het gaat wel een stukje beter inmiddels. Ze hebben tegenwoordig warm water en het wordt eerst afgespoeld.
Ah gisteren toch ook al?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Begreep dat ze vanavond VrijMiBo hebben.
Ze lijken in veel gevallen veel op elkaar en daarom konden ze het natuurlijk ook zo goed vinden.. en daarom kan Jasper ook zo goed met Sasha.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net Wanda, die deed dat ook.
Waarom hebben ze ruzie?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Marciano wordt nu gek in zijn hoofd 😂
Een vrouw die hem negeert
Dan doet hij vast dat leuke jurkje nog een keer aan als wat hij met die omgekeerde dag droeg.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ow jee, Zoe mag Bern een keer opmaken.
is sas verplicht om naast bern te zitten , gebeurt meer hoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:08 schreef Varen het volgende:
Sasha zit niet naast Bern maar tegenover Jappie. Is er een filmpje van het gesprek tussen Bern en haar in de kas?😁
Janet s ook zo vies altijd met afwassenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zag een keer iemand afwassen, weet niet meer wie het was, maar het bord zag amper het water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |