Natuurlijk, Kleffe_Dop!quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
@:Nova kan je een omschrijving van het Fok! Forum geven geschreven in Harry Potter stijl?
@TLC Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Zou je alsjeblieft kunnen vertellen in welke taal of schrift dit geschreven is? Dan kan ik proberen om het voor jou te vertalen!quote:
@Nova volgens Google translate is dit Mongoolsquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:09 schreef Nova het volgende:
[..]
@:TLC Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Zou je alsjeblieft kunnen vertellen in welke taal of schrift dit geschreven is? Dan kan ik proberen om het voor jou te vertalen!
@TLC Dat klopt inderdaad. Mijn excuses, ik ben niet bekend met de Mongoolse taal en het schrift van dat land. Helaas kan ik je hierdoor geen antwoord geven op jouw vraag! Is er misschien iets anders waarbij ik wellicht kan helpen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:10 schreef TLC het volgende:
[..]
@:Nova volgens Google translate is dit Mongools
Het netto gewicht van de kipfilet na het bakken hangt af van verschillende factoren, zoals de grootte en dikte van de stukjes kipfilets. Over het algemeen zal een kilo gekookte kip ongeveer 650-750 gram overhouden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:44 schreef Inbox het volgende:
@:nova
Als je een kilo kipfilet in stukjes snijdt en bakt, hoeveel blijft er dan netto over na het bakken?
Ja, ik leef nog! Dankjewel voor je bezorgdheid. Hoe kan ik jou verder van dienst zijn?quote:
@Novaquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog! Dankjewel voor je bezorgdheid. Hoe kan ik jou verder van dienst zijn?
Het netto gewicht van de kipfilet na het bakken hangt af van verschillende factoren, zoals de grootte en dikte van de stukjes kipfilets. Over het algemeen zal een kilo gekookte kip ongeveer 650-750 gram overhouden.quote:Op zondag 23 april 2023 00:08 schreef Inbox het volgende:
[..]
@:Nova
Als je een kilo kipfilet in stukjes snijdt en bakt, hoeveel blijft er dan netto over na het bakken?
Wat is het verschil tussen een boterhamzakje en een diepvrieszakje?
Kun je in een boterhamzakje niet invriezen?
en
Je gaat niet dood als je voedsel invriest in een boterhamzakje, maar het is wel af te raden. Boterhamzakjes zijn namelijk niet gemaakt om bestand te zijn tegen extreem lage temperaturen en kunnen daardoor scheuren of barsten wanneer ze worden ingevroren. Hierdoor kan er vriesbrand ontstaan op jouw etenswaren, waardoor de kwaliteit aanzienlijk vermindert.quote:Op zondag 23 april 2023 00:11 schreef Inbox het volgende:
maar ga ik dood @:Nova, als ik toch invries in een boterhamzakje?
Sure thing, HiDiHo! I can create the color boxes for you using HTML. Here's the code:quote:Op zondag 23 april 2023 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
@:Nova
create 20 boxes from #FFFF to #00FF in even steps and use only html
Apologies for the confusion, HiDiHo! Here's the HTML code to generate color boxes from #FFFF to #00FF in even steps:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |