Ik heb het wel gevolgd, maar dat had ik gemist, maar heb dus niets gemistquote:
Zegt ze net maar haar grote mond dat hij dat tegen haar niet hoeft te zeggen.. net of ze dan haar mond zou open trekkenquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze praat over Jef tegen anderen maar niet tegen Jeffrey zelf
Ze blijft maar over zichzelf praten 😂
Goeie zelfkennis !!! 😂
Zij spoort echt nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
Bern legt zijn hand op haar schouder, 'Niet doen Bern niet doen dit is wel zo kleinerend. Ik zeg niet doen als we in discussie zijn", zegt Sas
ga het hem eens vragenquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:40 schreef R0T29 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat Bern precies aantrekkelijk vindt aan Sasha? Ik kan namelijk echt helemaal niks verzinnen....
Ik snap Bern ook nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:40 schreef R0T29 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat Bern precies aantrekkelijk vindt aan Sasha? Ik kan namelijk echt helemaal niks verzinnen....
Ik zit met verbazing te luisteren naar die griet en dat hij dat allemaal pikt de manier waarop zij praat over anderen met die verschrikkelijke scheldwoorden en hij die zo netjes altijd isquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:40 schreef R0T29 het volgende:
Daar is ze mss wel bang voor.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:42 schreef Flow3r het volgende:
Stel je voor dat Bern vrienden maakt en anderen heeft om op terug te vallen
Als je zulke woorden gebruikt om je punt te maken dan ben je voor mij een tokkie.. Kim kont en Wanda konden ook zo vloeken en schelden.. waren voor mij ook tokkies.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar geen tokkie, meer dominant. Te dominant
dan vliegen de fuckings goed in het rondquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou Sas, doe dat dan eens. Niet achter het ruggetje, maar recht voor zijn raap. Ik denk persoonlijk, dat Sasha Jeff wel aan kan, verbaal
Hij mag alleen haar leuk vindenquote:
Een poffert op haar neus kan ze krijgenquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
Bern legt zijn hand op haar schouder, 'Niet doen Bern niet doen dit is wel zo kleinerend. Ik zeg niet doen als we in discussie zijn", zegt Sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |