Heeft ze dat echt gezegdquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:34 schreef engine het volgende:
Babbel vond dat Bern en Jeff wel op elkaar lijken![]()
![]()
Ik heb dat gesprek niet gezien dus geen idee.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gezegdDat stukje heb ik even gemist
At is nu net wat hij niet durft..in probeert haar nu te kalmeren maar hij krijgt gelijk een grote smoel van die tokkie..quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een vreselijke vrouw is die Sas. Bern moet eens van zich af bijten.
Heb het gesprek niet gezien sorryquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gezegdDat stukje heb ik even gemist
Te erg ditquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:31 schreef greysbones het volgende:
Domste grootste motherfocking mongool
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek niet gezien dus geen idee.
Nu zegt hij het ook anders als wat ze in het gesprek zeiden..quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
In grote lijnen wilde hij (jeff) de groep laten voelen dat er zoveel geld afwas van de pot( de aanvraag van de instrumenten) Bern kan zijn stukje verhaal niet af maken omdat Sas het overneemt
Hij is de grootste mother fucking idioot zegt Sas over Jeff
Ik vind haar geen tokkie, meer dominant. Te dominantquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
At is nu net wat hij niet durft..in probeert haar nu te kalmeren maar hij krijgt gelijk een grote smoel van die tokkie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |