laat me raden , klagen over dat kutvolk , zijn niet zijn mensenquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft hij nog niet gezegd.
Lekker zeuren en klagen op kantoor.
En Moraima ligt bovenop Rupertquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
Kenzy en Mirthe liggen uit te dampen op het gras de stoom komt van hun lijf af
Over alles eigenlijkquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat me raden , klagen over dat kutvolk , zijn niet zijn mensen
Ik hoorde haar lachen en dacht even kijken op de andere streamquote:
Nee een eerlijk gesprek over dat het hem allemaal erg tegenvaltquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat me raden , klagen over dat kutvolk , zijn niet zijn mensen
Moraima wordt steeds gekker en leukerquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde haar lachen en dacht even kijken op de andere stream
Moraima is om te zien leuk, maar voor het spel is ze waardeloos.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima wordt steeds gekker en leuker
Eensquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze als je een op een met iemand praat en niet over iemand het leuk doet dan is er heel goed naar te luisteren. Je hoort haar nooit schelden of heel slechte dingen over iemand zeggen. Ik snap dat als je daar zit en niets anders hebt dan deze mensen je soms uitgesproken raakt en dan maar over andere gaat praten. Dat doen ze daar allemaal.
Kan ik me wel in vinden. Heb eerder al eens gezegd hier dat wij achter ons schermpje makkelijk van alles kunnen vinden en we zitten de hele dag de bewoners te bekritiseren maar ik geef het ze te doen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee een eerlijk gesprek over dat het hem allemaal erg tegenvalt
En dat hij er niet zit om de hele dag te kaarten
Mwah.. ik vind het wel meevallen.. ze haalt zeker minder opdrachten maar die zijn er wel meer daar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima is om te zien leuk, maar voor het spel is ze waardeloos.
En dat gehoest vind ik wel storend als je aan het luisteren bent naar iets
Ik heb niet met ze te doen, ze kiezen er zelf voor.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Heb eerder al eens gezegd hier dat wij achter ons schermpje makkelijk vandalen kunnen vinden en we zitten de hele dag de bewoners te bekritiseren maar ik geef het ze te doen.
Ik zou het nog geen maand uithouden daar. Je wordt echt geleefd en je moet alles maar afwachten en vaak wordt je teruggefloten omdat iets niet mag en er wordt van je verwacht dat je ook tv maakt. Ze worden door achter echt wel gemanipuleerd en gestuurd.
En dan zitten we ook allemaal te klagen dat het saai is en dat ze lui zijn en dat ze de hele tijd roddelen over elkaar![]()
Ik was allang gillend de poort uit gegaan.
Tuurlijk kiezen ze er zelf voor en kunnen ze eruit stappen maar dat doe je niet zomaar en wil zeker niet zeggen dat het makkelijk is om daar te zitten. Sommige zitten er ook om er iets goeds mee te doen en hebben er die ellende voor over.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet met ze te doen, ze kiezen er zelf voor.
Er zitten er een paar die er alles aan doen om op tv te komen en hebben al aan meerdere programma's mee gedaan.
Ze kunnen er ook uitstappen.
IK ben trouwens wel benieuwd als ze met zijn alle besluiten te stoppen. Wat zal er dan gebeuren?
en Sas meteen in de vriendelijke modus met zijig stemmetjequote:Op zaterdag 22 april 2023 17:25 schreef Puzzie het volgende:
Bern nu in gesprek met Sas over de gesprekken met Bep en Jeff
Nu al niet meerquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Sas meteen in de vriendelijke modus met zijig stemmetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |