Ik ben geïnterviewd voor boek markante Bommelaren. laatste vraag was wat wil je horen op je crematie? 'Nee, is niks.'quote:
Daarom gluur ik hier af en toe, want had nog nooit van chvrches gehoord. Leuke band, maar volgens mij niet zo populair hier in de VS. Ze waren vorig jaar in Tampa, maar dat is echt een klein open lucht podiumquote:Op zaterdag 22 april 2023 01:03 schreef Shii het volgende:
Daarom post ik hier zo graag. Nog steeds blij met deze tip van @:cosmosis
quote:Op zondag 23 april 2023 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAJAJA COCO JAMBO JAJAJE
@:DeHovenier
quote:
Ik had er dus ook nog nooit van gehoord en vind ook niet alle nummers goed, maar deze luister ik echt heel vaak.quote:Op zondag 23 april 2023 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom gluur ik hier af en toe, want had nog nooit van chvrches gehoord. Leuke band, maar volgens mij niet zo populair hier in de VS. Ze waren vorig jaar in Tampa, maar dat is echt een klein open lucht podium
quote:
Bij de nonnekes?quote:
Waren wel allemaal vrouwen jaquote:
Het leven is niet altijd rozengeur en zonneschijnquote:Op maandag 24 april 2023 01:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Vrolijker worden mn liedjes niet meer vanavond
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:47 schreef Treehut362 het volgende:
Cocteau Twins | Otherness (full, higest quality)
Moequote:
oh sterkte, lekker uitrusten danquote:Op woensdag 26 april 2023 20:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moeweinig slaap gehad , veel gebeurd , en nu ff lekker genieten van muziekjes , met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |