volgens mij ben je verliefd op mijquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:19 schreef Aberkullie het volgende:
Wat dacht je, over de pandemie heb ik niks meer te janken dus nu zoek ik maar iets anders?
homoquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:45 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Onterechte klacht, zeg ik via de voorzitter, terwijl ik nog lekker een lepel chili sin carne naar binnen hark. Dat wil zeggen chili zonder vlees, maar puur met bonen.
Hoe minder ik vlees eet, hoe viezer ik het begin te worden.
Maar waarom mag jij wel bepalen dat een ander levend wezen voor jou mag sterven?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:25 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe mooi ik de stem van Ouwehand ook vind, zij gaat niet bepalen wat voor eten ik op mijn bord leg.
Omdat ik daar de behoefte aan heb. Ik heb de behoefte om van een dood dier dat hiervoor gefokt is het vlees te willen eten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:29 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Maar waarom mag jij wel bepalen dat een ander levend wezen voor jou mag sterven?
Dat dier is gefokt en gedood vanwege jou behoefte. Jouw behoefte, de behoefte van iedereen die het vlees eet, veroorzaak het fokprogramma en het dode dier. Het dier is geen natuurlijke dood gestorven en toen in de supermarkt gekomen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Omdat ik daar de behoefte aan heb. Ik heb de behoefte om van een dood dier dat hiervoor gefokt is het vlees te willen eten.
Dat creëert een vraag, welke wordt beantwoord door het aanbod.
En een Ouwehand kan daar zoveel moeite in willen steken, vlees zal op mijn bord komen. Linksom of rechtsom.
dieren eten ook elkaar op..quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:29 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Maar waarom mag jij wel bepalen dat een ander levend wezen voor jou mag sterven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Zeg je dat ook tegen die leeuwen die je achterna zitten?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:29 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |