Staat Jeff zijn ¤300 ook af?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
A okay, het was Jeff zijn idee. Waarom kom je er dan zelf niet mee
Wanneer pinksteren en pasen op één dag valtquote:
Dus het was het idee van Jeff, maar hij doet het zelf nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer pinksteren en pasen op één dag valt
Hij claimt, dat het zijn idee was, maar de uitvoering word nu door een ander geplaatst en dan kan onze Jeff moeilijk verteren lijkt hetquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus het was het idee van Jeff, maar hij doet het zelf niet
@Hoempah, filmpje dat Marciano de camera's checkt voordat hij dat spul op zijn haren gebruikt om kale plekken te verbloemen ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Beetje zwarte verf op zijn kop spuiten
[ afbeelding ]
We hebben het over Moraima, maar Kenzy gaat al redelijk dezelfde kant op.quote:
Zwart spul?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Beetje zwarte verf op zijn kop spuiten
[ afbeelding ]
Niets mis meequote:Op zaterdag 22 april 2023 13:31 schreef Hoempah het volgende:
Leiderschap leren en dan alleen jezelf aanmoedigen om de prijzenpot te beschermen
OMGquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:32 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
18-04-23 | #1 | Marciano en Wendy - iets tegen kaalheid [04 min 02 sec]
-
WTFquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weet niet of het echt verf is, maar dat is van dat spul dat kale plekken verdoezelt
[ afbeelding ]
Owoquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:32 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
-
Het gaat om het idee daarachter.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan had ze lekker dat hele argument achterwege moeten laten.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zag hem net heel stiekem de camera's checken en toen snel opspuiten
Babet heeft de hele groep van haar geld getrakteerd op vlaai en heeft voor meerder mensen iets persoonlijks gekocht.quote:
dat zie ik niet , zij gaat het gesprek aan , dat is wat andersquote:
Moeten ze Babette nu aanbiddenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet heeft de hele groep van haar geld getrakteerd op vlaai en heeft voor meerder mensen iets persoonlijks gekocht.
Ze gaat idd het gesprek aan, waar de rest straks achter de rug het gesprek aangaan. Iets waar Babette trouwens ook goed in is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat zie ik niet , zij gaat het gesprek aan , dat is wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat er geen beeldje van Eunice op het altaar, maar haar idee erachter is wel goed. Toch?quote:
Ze praten allemaal over elkaar en achter elkaars rug ,maar wat dat met dit heeft te maken snap ik niet , want jij had het over indekkenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze gaat idd het gesprek aan, waar de rest straks achter de rug het gesprek aangaan. Iets waar Babette trouwens ook goed in is.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:38 schreef Flow3r het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heb je ook van vandaag dat ie het spul heeft en opspuit? Rond 13.24quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:32 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
-
Zo wow! Dat is max. 2 vlaaien geweestquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet heeft de hele groep van haar geld getrakteerd op vlaai en heeft voor meerder mensen iets persoonlijks gekocht.
Zeker wel, ik vind het een mooi gebaar van JW en Eunice.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze gaat idd het gesprek aan, waar de rest straks achter de rug het gesprek aangaan. Iets waar Babette trouwens ook goed in is.
Mosterd na de maaltijd van Jeff. Had hij met het plan moeten komen. Niet achteraf lullen. Makkelijkste wegquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Zoals jeffrey aangeeft had aan iedereen gevraagd om een x bedag van de 300 euro af te staan aan de huishoud pot.
Als iedereen bijv 50 euro deed hadden ze zelfs meer dan 600 euro.
Daar hadden ze mooie boodschappen voor kunnen kopenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Zoals jeffrey aangeeft had aan iedereen gevraagd om een x bedag van de 300 euro af te staan aan de huishoud pot.
Als iedereen bijv 50 euro deed hadden ze zelfs meer dan 600 euro.
Dat is gedaan maar wilden ze nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd van Jeff. Had hij met het plan moeten komen. Niet achteraf lullen. Makkelijkste weg
Heel mooi gebaar en zet de groep ook aan het denkenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind het een mooi gebaar van JW en Eunice.
Dat mag niet uitgeven aan etenquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd van Jeff. Had hij met het plan moeten komen. Niet achteraf lullen. Makkelijkste weg
Dan gaat die stelling van die 50,- toch in de kast. Ook geen nut om dat dan weer aan te halen.quote:
Vooral omdat er blijkbaar bij zijn die niet eens ¤50 af wilden staan, maar ik denk dat denken teveel gevraagd is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel mooi gebaar en zet de groep ook aan het denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |