Ik dacht dat men daarvoor liever een milkshake gebruiktequote:Op zondag 30 april 2023 23:42 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Morgenochtend gaan we weer.
https://www.bakkerij-lale.nl/#cat13
Shaormaakketje
En een kleine friet mayonaise om het weg te spoelen.
Hoe gaat het trouwens met hem?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:55 schreef PotjeSambal het volgende:
Braddie had een grote kapsalon, milkshake chocolade, broodje kroket met mayonaise, 6 kipnuggets en een frietje oorlog. Ik had hetzelfde maar dan met een colaatje. Na een kwartier hadden we het heerlijks opgepeuzeld en gingen weer ons weegs.
Nadat je een grote kapsalon, milkshake chocolade, broodje kroket met mayonaise, 6 kipnuggets en een frietje oorlog hebt gegeten gaat het top met je.quote:
Hebben jullie geen gesprek gehad?quote:Op maandag 1 mei 2023 00:02 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Nadat je een grote kapsalon, milkshake chocolade, broodje kroket met mayonaise, 6 kipnuggets en een frietje oorlog hebt gegeten gaat het top met je.
Mijn agenda is helaas al bepaald voor morgen door mijn assistenten. Maar ben benieuwd naar de patat van de Admiraal.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2023 07:51 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Daarom. Sigaartje heeft geen tafelmanieren
Blijkt gesloten te zijn op maandagen dus hebben de McDonald's bezocht.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:37 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doe eens verslag uit van je uitje van vandaag.
Zonde, bij de McDonalds is het assortiment vrij standaard terwijl bij een (lokale) snacky het variėrend kan zijn (al is dat tegenwoordig ook de standaard onder de snacky's).quote:Op maandag 1 mei 2023 19:13 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Blijkt gesloten te zijn op maandagen dus hebben de McDonald's bezocht.
@Sigaartje morgen lokale snacky?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 06:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Zonde, bij de McDonalds is het assortiment vrij standaard terwijl bij een (lokale) snacky het variėrend kan zijn (al is dat tegenwoordig ook de standaard onder de snacky's).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |