Ken je mij nog nietquote:Op zondag 30 april 2023 10:52 schreef yinu het volgende:
[..]
Plus inderdaad dat je hopelijk niet de hele avond op de wc gaat zitten.
Volgens mij geldt dat voor elk huis met kinderen. Ik snap nu waarom de toiletruimte bij jullie zo ruim en mooi aangekleed wordt: een heuse (wo) mancavequote:Op zondag 30 april 2023 11:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ken je mij nog niet.
Geen rustigere plek in dit huis dan de wc.
quote:Op zondag 30 april 2023 11:19 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor elk huis met kinderen. Ik snap nu waarom de toiletruimte bij jullie zo ruim en mooi aangekleed wordt: een heuse (wo) mancaveMet een barretje, relaxstoel en tv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 april 2023 11:19 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor elk huis met kinderen. Ik snap nu waarom de toiletruimte bij jullie zo ruim en mooi aangekleed wordt: een heuse (wo) mancaveMet een barretje, relaxstoel en tv?
quote:Op zondag 30 april 2023 10:47 schreef yinu het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar op een wc denk ik dat je juist door de kleine ruimte het uitvergrote portret alleen in z’n geheel als ‘gezicht’ kunt waarnemen als je de deur opendoet en genoeg afstand hebt. Als je er in bent, denk ik dat je het niet meer als portret waarneemt.Ik had een A4 grote Jezus boven mijn wc hangen. Zo'n plastic kitch geval waarvan de ogen je volgen als je beweegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit om te zeggen dat ik dat melkmeisje-plus-lelijk-bloemenbehang in élke situatie een rode kaart zou willen geven, of ze nou melk op je hoofd giet of gewoon in een kom![]()
Had ik als vrouw weinig last van maar de heren die langs kwamen voelden zich wel bekeken.
Leren ze meteen dat ze moeten gaan zittenquote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef BE het volgende:
[..]
Ik had een A4 grote Jezus boven mijn wc hangen. Zo'n plastic kitch geval waarvan de ogen je volgen als je beweegt.Had ik als vrouw weinig last van maar de heren die langs kwamen voelden zich wel bekeken.
Gvdquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
Nou, de komende tijd wordt er sowieso nog niet behangen
De eerste pot is gemonteerd. Ik ging, zo blij als een kind, zitten. En ik dacht "Nee. Te hoog. "
Ben ik na gaan meten... zit de bovenkant van de bril op 49 centimetervéél te hoog dus.
Ik heb de afgelopen weken meerdere malen mijn zorgen geuit over de hoogte van de pot, maar ik moest vooral vertrouwen hebben in hun expertise. Ik zou een pot krijgen op 44 centimeter. Geen zorgen vrouwtje.
Waar ik vooral verdrietig om ben is het feit dat ik dit zag aankomen, er is meerdere malen niét naar mij geluisterd, nu is het dus tóch fout gegaan, en om dit te herstellen zijn we zo weer 2 maanden verder ivm levertijden en vakanties. Heb echt staan huilen als een baby![]()
Maar ze gaan het maar oplossen. Alle tegels er weer af, al het stucwerk weer naar z'n grootje, heel m'n kiet weer vol stof. Echt.
Oh nee, dat is het probleem niet zo zeer. Nou ja de tegelzetter vliegt morgen naar zijn vakantiebestemming maar goed, op nieuwe tegels zit weer een maand levertijd dus eerder kan ie toch niet aan de slag. Die levertijd nekt ons vooral.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:55 schreef hilliebillie het volgende:
So, dat is wel echt mooi klote zeg! Zeker omdat het zo lang duurt voor ze het komen maken 😕
De maat van een wc pot word normaal wel gemeten vanaf bovenkant pot, niet bril. Ik hang ze meestal op 44-45 cm. Dat is dan gemeten zonder bril.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
Nou, de komende tijd wordt er sowieso nog niet behangen
De eerste pot is gemonteerd. Ik ging, zo blij als een kind, zitten. En ik dacht "Nee. Te hoog. "
Ben ik na gaan meten... zit de bovenkant van de bril op 49 centimetervéél te hoog dus.
Ik heb de afgelopen weken meerdere malen mijn zorgen geuit over de hoogte van de pot, maar ik moest vooral vertrouwen hebben in hun expertise. Ik zou een pot krijgen op 44 centimeter. Geen zorgen vrouwtje.
Waar ik vooral verdrietig om ben is het feit dat ik dit zag aankomen, er is meerdere malen niét naar mij geluisterd, nu is het dus tóch fout gegaan, en om dit te herstellen zijn we zo weer 2 maanden verder ivm levertijden en vakanties. Heb echt staan huilen als een baby![]()
Maar ze gaan het maar oplossen. Alle tegels er weer af, al het stucwerk weer naar z'n grootje, heel m'n kiet weer vol stof. Echt.
Hij is vijf-zes centimeter te hoog, ik heb het gemeten met een opstapje. Ik wil geen zes centimeter opgehoogde vloer.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:03 schreef Makrolon het volgende:
[..]
De maat van een wc pot word normaal wel gemeten vanaf bovenkant pot, niet bril. Ik hang ze meestal op 44-45 cm. Dat is dan gemeten zonder bril.
Is een extra laag vloertegels geen optie? Dan ga je 2 cm omhoog. Is denk ik de minst ingrijpende oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |