Excuus dacht dat dat algemeen bekend was. Ik heb seks gehad met m’n moeder.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik dacht dat op dit forum de TS altijd begint... dus kom maar op met dat geheim!
Voor je eigen omgeving wel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:18 schreef Geerd het volgende:
Als ik het vertel is het geen geheim meer hey slimmert
Ik had verwacht van dikke lange uitstekende kinnen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:51 schreef Centenbak het volgende:
Dat ik altijd een stijfje krijg als ik plaatjes van blote tetten zie
Dat is misbruik. Moet je hulp voor zoeken.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:42 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Excuus dacht dat dat algemeen bekend was. Ik heb seks gehad met m’n moeder.
Och is dat deze gast?quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mijn geheim is dat ik stiekem vermoed dat TS eigenlijk dit topic heeft geopend om het weer over zijn seksuele verlangens richting zijn moeder te kunnen hebben.
Wat.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Och is dat deze gast?
Die ook met een "dame" lingerie ging shoppen en gekke blikken kreeg van andere mensen.
Die dame was gewoon zijn moeder.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
R&P / Ontmaagding 'opnieuw beleven' met moeder
Dat is ook zo. Dit topic is een kapstokje om het over zijn standaard situatie te hebben. Ga maar verder in je eerdere topic TS. Het onderwerp is altijd hetzelfde, dan hoef je niet continue een topic te starten, dat op een gegeven moment te verlaten en vervolgens weer een nieuw topic te openen om het over precies hetzelfde te hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mijn geheim is dat ik stiekem vermoed dat TS eigenlijk dit topic heeft geopend om het weer over zijn seksuele verlangens richting zijn moeder te kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |