Wellicht had jij hem kunnen helpen met je zuurpruimquote:Op zondag 17 april 2022 06:24 schreef arvensis het volgende:
Je hebt nog tijd om je OP te wissen en uit te loggen.![]()
Prima dat dat je mening is maar gezien het onderwerp zou het wel zo fijn zijn om dat te onderbouwen.quote:Op zondag 17 april 2022 06:24 schreef arvensis het volgende:
Je hebt nog tijd om je OP te wissen en uit te loggen.![]()
Dit klinkt verwijtend. Heb je het hele topic gelezen ?quote:Op zondag 17 april 2022 06:55 schreef arvensis het volgende:
[..]
Stel jezelf maar beschikbaar. Iemand die z’n moeder wil doen wil jou vast ook wel nemen.
Snap dat dat je initiële reactie is maar snap je ook waar dit vandaan komt?quote:Op zondag 17 april 2022 06:55 schreef Bzzzzt het volgende:
Vind het nogal bizar dat je dit serieus overweegt. En van je moeder al helemaal!
dus?quote:24 jaar en nog niet eens een meisje gezoend.
Nee.quote:Op zondag 17 april 2022 07:02 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Snap dat dat je initiële reactie is maar snap je ook waar dit vandaan komt?
herbeleven is onzin.quote:Op zondag 17 april 2022 07:32 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, vandaar dat ik liever spreek over 'herbeleven'.
Die ziet er al tijden 'bijzonder' uit omdat dit natuurlijk de climax is van seksuele spanning die al jaren speelt. Ook al doen we het niet dan weten we nog steeds van elkaar dat we elkaar seksueel aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 17 april 2022 07:35 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Nee.
En dan heb je straks je moeder volgeblaft. En de volgende ochtend samen aan het ontbijt zitten alsof er niets gebeurt is.
Dus hoe ziet jullie moeder/zoon relatie er straks dan uit.
Op die leeftijd niet hebben gezoend is niet normaal, kom op.quote:Op zondag 17 april 2022 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dus?je doet nu alsof dat wat bijzonders is, dat is het niet..
daarom je moeder maar nemen?
dan heb je ze gewoon niet allemaal op een rijtje
Kijk, hier kan ik serieus wat mee. Dank je wel.quote:Op zondag 17 april 2022 07:37 schreef hoechst het volgende:
[..]
herbeleven is onzin.
de aanhouder wint en ga gewoon weer naar een hoer!!!
maar zorg dan dat je geil bent.....
Ik denk eerder dat je geen normale relaties aan kan gaan omdat je aan je moeder hangt en je tot haar aangetrokken voelt.Om dat dan 'op te lossen' door seks met je moeder te hebben lijkt me niet slim maar het probleem te gaan verergeren.quote:Op zondag 17 april 2022 07:38 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Die ziet er al tijden 'bijzonder' uit omdat dit natuurlijk de climax is van seksuele spanning die al jaren speelt. Ook al doen we het niet dan weten we nog steeds van elkaar dat we elkaar seksueel aantrekkelijk vinden.
Je eigen moeder doen en dan denken dat je normaal verder kan gaan?quote:Op zondag 17 april 2022 07:41 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Op die leeftijd niet hebben gezoend is niet normaal, kom op.
Wil dit doen om nare ervaring te vergeten, zelfvertrouwen op te bouwen en seksuele spanning te ontladen. Die spanning is er zogezegd al jaren,dit lijkt me de manier om de angel daaruit te halen en weer normaal verder te kunnen gaan.
Het zou makkelijk zijn om het puur daar op af te schuiven maar ik ben zelf ook laks geweest op dat vlak plus onzekerheid over lengte van 1.67.quote:Op zondag 17 april 2022 07:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je geen normale relaties aan kan gaan omdat je aan je moeder hangt en je tot haar aangetrokken voelt.Om dat dan 'op te lossen' door seks met je moeder te hebben lijkt me niet slim maar het probleem te gaan verergeren.
Misschien speelt dit voor je moeder al veel veel langer en heeft zij je daardoor (eventueel onbewust) geïndoctrineerd in die richting...
Mijn tip: ga zsm uit huis, ga in therapie en zorg dat je los komt van je moeder.
Normaal is het al tijden niet meer. 'just get it over with'.quote:Op zondag 17 april 2022 07:57 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Je eigen moeder doen en dan denken dat je normaal verder kan gaan?
Maar is het nu dan wel normaalquote:Op zondag 17 april 2022 07:57 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Je eigen moeder doen en dan denken dat je normaal verder kan gaan?
Therapie omdat je er mee zit dat je nog nooit gezoend/gesekst hebt afgezien van die hoeren én omdat je seks met je moeder overweegt.quote:Op zondag 17 april 2022 07:58 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Het zou makkelijk zijn om het puur daar op af te schuiven maar ik ben zelf ook laks geweest op dat vlak plus onzekerheid over lengte van 1.67.
Vind therapie wel beetje heftig, waarom precies? Kunnen toch gewoon besluiten niet te doen? Alhoewel de vraag is of dat verstandig is, 'probleem' blijft dan namelijk, ook als ik uit huis ga.
Uit huis gaan om spanning uit de weg te gaan kan misschien wel beetje helpen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |