Leilaquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Wie ligt er eigenlijk op stream 2. Met dat speciale kussen?
Iemand beledigen magquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
Maar dus geen gele kaart voor Zoe zoals ik al meteen daarna riep
Er is totaal geen rechtlijnige regelgeving en ze doen wat ze maar willenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Een zender kapot gooien mag niet
Op een camera slaan mag niet
Een schaaltje in een gootsteen kapot gooien mag wel (als het naar iemand gegooid was geweest, dan waarschijnlijk wel een Gele Kaart).
Heb het antwoord al gegeven maar dan zul je moeten scrollenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Das nie waar " ik veeg vloer met jou!" Jij houdt mij voor de gek
Als dat maar goed gaat ...quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er is weer een krat bier opengetrokken
quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Nou gezellig sfeertje dus...ik vind de vrijmibo's toch niet meer zo gezellig de laatste weken.
Ik hoop ook dat het gezeik rond het bier, schaaltjes enz afgelopen is.. we gaan het zien..
nu komt langzaam nominatiepraat naar voren , en dan nog 10 keer veranderenquote:Op zaterdag 22 april 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Nou gezellig sfeertje dus...ik vind de vrijmibo's toch niet meer zo gezellig de laatste weken.
Ik hoop ook dat het gezeik rond het bier, schaaltjes enz afgelopen is.. we gaan het zien..
Daar heb ik ook geen zin in...quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
[..]
nu komt langzaam nominatiepraat naar voren , en dan nog 10 keer veranderen
Ja, dat is zeker jammer, was vast leuk geweest.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
Jammer dat de loods for talent niet doorgaat...
Ik heb de vorige keer me echt rot gelachen... maar alles lijkt de laatste tijd teveel gedoe voor de bewoners.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker jammer, was vast leuk geweest.
ze weten geen goede evennementen meer neer te zetten , ja 29 aril 24 uurs loop van ice , zit ik niet op te wachten. in mei nog wel terug cabaret van bernquote:Op zaterdag 22 april 2023 07:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer me echt rot gelachen... maar alles lijkt de laatste tijd teveel gedoe voor de bewoners.
Lijkt wel of de animo weg is om iets leuks te organiseren en daar energie in te steken. Die loop kan wel leuk zijn, hopelijk doen er meer mee. Cabaret van Bern vind ik ook wel gezellie.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze weten geen goede evennementen meer neer te zetten , ja 29 aril 24 uurs loop van ice , zit ik niet op te wachten. in mei nog wel terug cabaret van bern
als bern er dan nog is in mei , want als ze jef op de stip willen zetten en hij wint de proef zal hij bern wel naar huis sturenquote:Op zaterdag 22 april 2023 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt wel of de animo weg is om iets leuks te organiseren en daar energie in te steken. Die loop kan wel leuk zijn, hopelijk doen er meer mee. Cabaret van Bern vind ik ook wel gezellie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |