Hij had wel iemand op het oog zei hij, maar dat werd door JW en Eunice hard weggelachen...... ergens kreeg ik medelijden met hem, dat hij belachelijk gemaakt werd, het zelf ergens wel in de gaten had, maar niet wist hoe te reageren....sneuquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik gaat echt niet Sasha of Mirthe weigeren hoor
Die kan dus ook nog even z'n plasje plegenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ow hij komt toch nog even terug en Erik kan z'n verhaal doen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die kan dus ook nog even z'n plasje plegen
Moest dat ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ow hij komt toch nog even terug en Erik kan z'n verhaal doen.
Doet me denken aan die genante situatie, dat Berend een etentje met Wendy had in de Loods.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij had wel iemand op het oog zei hij, maar dat werd door JW en Eunice hard weggelachen...... ergens kreeg ik medelijden met hem, dat hij belachelijk gemaakt werd, het zelf ergens wel in de gaten had, maar niet wist hoe te reageren....sneu
Terwijl munitie genoeg als je die twee belachelijk wil makenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij had wel iemand op het oog zei hij, maar dat werd door JW en Eunice hard weggelachen...... ergens kreeg ik medelijden met hem, dat hij belachelijk gemaakt werd, het zelf ergens wel in de gaten had, maar niet wist hoe te reageren....sneu
Ik zou als ouder liever mijn 47 jarige oude zoon sex zien hebben op tv dan dat die dagelijks op tv snot en oog prut vreet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik moet er de hele tijd aan denken dat Erik zo'n wijsneus is, maar sex in de loods is er niet bij, want dat kan hij niet verantwoorden richting zijn ouders... 47 jaar is hij toch???
Daar heeft Erik teveel fatsoen voor in z'n donder denk ikquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl munitie genoeg als je die twee belachelijk wil maken
Wendy moest daarna jankend opgevangen wordenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Doet me denken aan die genante situatie, dat Berend een etentje met Wendy had in de Loods.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou als ouder liever mijn 47 jarige oude zoon sex zien hebben op tv dan dat die dagelijks op tv snot en oog prut vreet.
Meer fatsoen dan Eunice jaquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heeft Erik teveel fatsoen voor in z'n donder denk ik
Erik heeft wel eens tegen Eunice gezegd dat hij het gevoel heeft sat zij hem soms uitlacht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl munitie genoeg als je die twee belachelijk wil maken
Krijg kriebels van die vrouw en niet omdat ze slecht is ofzo maar gevoelsmatig gewoon not my cup of teaquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik heeft wel eens tegen Eunice gezegd dat hij het gevoel heeft sat zij hem soms uitlacht.
Eunice met haarvtipische lach en blik hahahaaaaaa nee dat ies nie waar hheur.
Erik zei toen precies wat je nu doet...
Ik had ooit iets met een Mexicaanse , die prima was en ook wel een beetje vreemd, maar Eunice is net iets over de topquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg kriebels van die vrouw en niet omdat ze slecht is ofzo maar gevoelsmatig gewoon not my cup of tea
Het gaat FEBO om die dagelijkse uitzendingen en de streams zijn totale bijzaak waarbij ze censureren wat ze maar willenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
@:FEBO we zien nog een hoop lege bedden !! Waar is de rest ? Hebben die wqeer een partie waar morgen wederoom de hele dag over gezeken gaat worden of gaan we gewoon beelden doen ?
Ik denk het.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
@:FEBO we zien nog een hoop lege bedden !! Waar is de rest ? Hebben die wqeer een partie waar morgen wederoom de hele dag over gezeken gaat worden of gaan we gewoon beelden doen ?
Ja die lult ze teveel dus als die buiten komt ...quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
Maar dus geen gele kaart voor Zoe zoals ik al meteen daarna riep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |