quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:55 schreef engine het volgende:
Kroegeigenaar Wen slaapt ook nog even verder
ik moet iedere keer weer denken aan zo'n worstelpakje.......quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
dat pak van Isaac
gelukkig doet hij er een shirt over heen
Ik zou haar wat aandoen denk ikquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je zult maar wakker worden met dat geluid......
quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:55 schreef engine het volgende:
Kroegeigenaar Wen slaapt ook nog even verder
Ooh ja... die vergeet ik, dat waren de betere opdrachten..quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:59 schreef engine het volgende:
[..]
Berend was ook nog wel spannend al wist iedereen dat hij dat nooit ging halen. GJ had spannend kunnen zijn als ze hem tijd hadden gegeven maar had de stream nog niet opgestart of hij was al af![]()
Maar inderdaad. Febo doet weinig moeite om spanning in de groep te krijgen. 1 mei volgende eliminatie, zet het in u agenda
Hopelijk is die boos omdat die buikloop heeftquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zag ik met een gezicht als een onweerswolk de wc inschuiven...
Ja die zien er ook zo uit hequote:Op zaterdag 22 april 2023 09:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik moet iedere keer weer denken aan zo'n worstelpakje.......
Gemist..quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
dat pak van Isaac
gelukkig doet hij er een shirt over heen
Ja..quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:05 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper met een beker koffie bij het raam.... dan zie ik gelijk een script voor me: Jasper, starend uit het raam... aan wie/wat denkt hij???
Jij denkt altijd in oplossingenquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er ligt nog wel ergens 'n rol dukt tape
Lopen en boksen is het enige wat Ice kan bedenken.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:06 schreef xsaskiax het volgende:
oh fijn Isaac gaat op zaterdag het boksen weer oppakken......... krijgen we dat weer
Volgens mij wordt hij daar zwaar overschat..... zet hem op de stip met een 'nadenkopdracht' en hij valt gelijk door de mandquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:07 schreef engine het volgende:
[..]
Lopen en boksen is het enige wat Ice kan bedenken.
maar dat k5 nooit toequote:Op zaterdag 22 april 2023 09:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij daar zwaar overschat..... zet hem op de stip met een 'nadenkopdracht' en hij valt gelijk door de mand
Tja... zo stond hij telkens....apart......quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:26 schreef spapaars het volgende:
Even het water door de bilnaad laten stromen
[ afbeelding ]
Laat vooral sneaky Isaac zien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CrTXa7SNf4-/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Insta post van EJVJL
Laatste zin
Jappie wil het tot eind april aankijken
Die is daar al vanaf het begin de hele dag aan het observeren.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Laat vooral sneaky Isaac zien.
En wist je al dat er twee zijn!![]()
[ afbeelding ]
sneaky ice wil weten op wie ze gaan voor nominatiequote:Op zaterdag 22 april 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die is daar al vanaf het begin de hele dag aan het observeren.
Zelfs als er meer dan 2 personen in 1 van de 4 slaapkamers samen waren zag je hem verschijnen om te luisteren waar ze het over hebben.
Die gluiperige ogen brrrr.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n tel maakt er weer oogen van lekker stom...quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
die ogen flitsen constant over en weer
Ik kan er moeilijk naar kijken of luisteren. Meestal zap ik weg. Nu over een fitness ding kan ik nog net hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
M'n tel maakt er weer oogen van lekker stom...
Ja maar ook de manier waarop hij kijkt, je krijgt er de kriebels van.
Dat is best bijzonderquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of ze er handdoeken omheen kan naaienquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:59 schreef engine het volgende:
Een Bulgarian bag is te duur. Of Janet die ff kan bouwen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaan ze dat net zo vaak gebruiken als het klimrek ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:55 schreef engine het volgende:
Willen Jappie en Ice nu hebben.
[ afbeelding ]
Dat is wel verstandig want Janet maakt zich zorgen dat het snel stuk gaat bij veel gebruik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan ze dat net zo vaak gebruiken als het klimrek ?
Gisteren dat gesprek met Marciano, heb ik ook gewisseld van stream, kon het ook niet meer aanhoren..quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk naar kijken of luisteren. Meestal zap ik weg. Nu over een fitness ding kan ik nog net hebben.
Kopen dan die Isaa heeft geld zat eigen geld en 150 ¤ zalando en 150¤ vrij te besteden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:55 schreef engine het volgende:
Willen Jappie en Ice nu hebben.
[ afbeelding ]
Ze zitten gewoon gezellig met de crew te zuipen, kan niet in beeld.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:20 schreef ledn81 het volgende:
Vannacht weer half 4![]()
Dat is toch treurig
dat we dat niet mogen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |