Okquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Een pruik uit een kist en Janet heeft hem mee naar de slaapkamer genomen
Soms moet je ook speels meepraten om informatie uit iemand te kunnen trekkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:22 schreef pingu66 het volgende:
Een paar dagen geleden lag Isaac nog te huilen omdat Jeff naar huis wilde.
en vice versaquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:29 schreef KinKiJan het volgende:
Erik en JW op stream 2.
Zou Erik nou niet soms gewoon moe worden van die one-liners op repeat van JW?
quote:
Het is wat het isquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:29 schreef KinKiJan het volgende:
Erik en JW op stream 2.
Zou Erik nou niet soms gewoon moe worden van die one-liners op repeat van JW?
maakt mij de pis niet lauwquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, maakt mij verder ook niet veel uit hoor
wat was er dan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:47 schreef Harry het volgende:
Damn, Babette weet ook niet van ophouden over een klein akkefietje.....
Babette: ik zelf heb er helemaal geen last van.
Als je weet dat je niks fout hebt gedaan dan heb je ook geen last van je gewetenquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:47 schreef Harry het volgende:
Damn, Babette weet ook niet van ophouden over een klein akkefietje.....
Babette: ik zelf heb er helemaal geen last van.
Die gaat toch iets preformen. Allemaal aan elkaargezongen Nederlandse liedjes die qua tekst in elkaar overlopen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Een pruik uit een kist en Janet heeft hem mee naar de slaapkamer genomen
Als ie geen vodka heeft of wiskey of wijn , dan is het pas bier of soms eerderquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:58 schreef pingu66 het volgende:
Mijn god 1 kratje bier a 5 euro en nu voor de vrimibo stonden nog twee koelkasten vol bier. Niemand d kwam wat tekort vandaag.
Wat dronk jappie eigenlijk? Die drinkt toch alleen maar wijn?
Nee alleen JW met de nano-techno en Erik die voedtquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Degenen die nog wé wakker zijn ook niet
Maar jij hebt internetquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:06 schreef xsaskiax het volgende:
Erik weet nog veel meer hoor, voor 1890 was er toch echt geen auto!!!
De Duitse ingenieur Carl Benz was zijn concurrenten Gottlieb Daimler en Wilhelm Maybach nét voor toen hij op 29 januari 1886 octrooi aanvroeg voor de eerste auto ter wereld, de Benz Patent-Motorwagen. De Benz Patent-Motorwagen had drie wielen – in plaats van de vier die de norm werden
Dus is Erik verdomd dichtbij, met zijn bewering.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:06 schreef xsaskiax het volgende:
Erik weet nog veel meer hoor, voor 1890 was er toch echt geen auto!!!
De Duitse ingenieur Carl Benz was zijn concurrenten Gottlieb Daimler en Wilhelm Maybach nét voor toen hij op 29 januari 1886 octrooi aanvroeg voor de eerste auto ter wereld, de Benz Patent-Motorwagen. De Benz Patent-Motorwagen had drie wielen – in plaats van de vier die de norm werden
Die klepel van JW ligt nog in Thailandquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:08 schreef xsaskiax het volgende:
Erik en JW, de klok en de klepel....... grote woorden, ze weten alles..... maar ondertussen
Zet 12 potloden zo rechtop op een spiegelquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Dus is Erik verdomd dichtbij, met zijn bewering.
Ik reken het goed!
quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die klepel van JW ligt nog in Thailand
ik moet er de hele tijd aan denken dat Erik zo'n wijsneus is, maar sex in de loods is er niet bij, want dat kan hij niet verantwoorden richting zijn ouders... 47 jaar is hij toch???quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
'Zet die stream maar op die twee ouwe lullen want dan kan ik ondertussen een tukkie doen...'
Erik gaat echt niet Sasha of Mirthe weigeren hoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik moet er de hele tijd aan denken dat Erik zo'n wijsneus is, maar sex in de loods is er niet bij, want dat kan hij niet verantwoorden richting zijn ouders... 47 jaar is hij toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |