Laat vooral sneaky Isaac zien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CrTXa7SNf4-/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Insta post van EJVJL
Laatste zin
Jappie wil het tot eind april aankijken
Die is daar al vanaf het begin de hele dag aan het observeren.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Laat vooral sneaky Isaac zien.
En wist je al dat er twee zijn!![]()
[ afbeelding ]
sneaky ice wil weten op wie ze gaan voor nominatiequote:Op zaterdag 22 april 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die is daar al vanaf het begin de hele dag aan het observeren.
Zelfs als er meer dan 2 personen in 1 van de 4 slaapkamers samen waren zag je hem verschijnen om te luisteren waar ze het over hebben.
Die gluiperige ogen brrrr.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n tel maakt er weer oogen van lekker stom...quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
die ogen flitsen constant over en weer
Ik kan er moeilijk naar kijken of luisteren. Meestal zap ik weg. Nu over een fitness ding kan ik nog net hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
M'n tel maakt er weer oogen van lekker stom...
Ja maar ook de manier waarop hij kijkt, je krijgt er de kriebels van.
Dat is best bijzonderquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of ze er handdoeken omheen kan naaienquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:59 schreef engine het volgende:
Een Bulgarian bag is te duur. Of Janet die ff kan bouwen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaan ze dat net zo vaak gebruiken als het klimrek ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:55 schreef engine het volgende:
Willen Jappie en Ice nu hebben.
[ afbeelding ]
Dat is wel verstandig want Janet maakt zich zorgen dat het snel stuk gaat bij veel gebruik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan ze dat net zo vaak gebruiken als het klimrek ?
Gisteren dat gesprek met Marciano, heb ik ook gewisseld van stream, kon het ook niet meer aanhoren..quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk naar kijken of luisteren. Meestal zap ik weg. Nu over een fitness ding kan ik nog net hebben.
Kopen dan die Isaa heeft geld zat eigen geld en 150 ¤ zalando en 150¤ vrij te besteden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:55 schreef engine het volgende:
Willen Jappie en Ice nu hebben.
[ afbeelding ]
Ze zitten gewoon gezellig met de crew te zuipen, kan niet in beeld.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:20 schreef ledn81 het volgende:
Vannacht weer half 4![]()
Dat is toch treurig
dat we dat niet mogen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |