Gisteren kwamen er een paar ook pas tegen 9.30 uur uit bedquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogen ze nou uitslapen op zaterdag of is dat alleen op zondag?
Ook doordeweeks liggen ze tot na tien uur in bed. Ik heb nu al uitgeslapenquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar meestal is er een groepje iets vroeger wakker en uit bed... maar ik vraag me af of ze op zaterdag allemaal blijven liggen.
Ik vind dat wel meevallen...quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ook doordeweeks liggen ze tot na tien uur in bed. Ik heb nu al uitgeslapen
Had dat kussen 2 katten, een hartje en een of andere gast erop?quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:42 schreef greysbones het volgende:
Heeft Janet nu een speciaal kussen ofzo ?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen...
Ik ben s'ochtends om 06.00 al uitgeslapen...
Mogguh!quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had dat kussen 2 katten, een hartje en een of andere gast erop?
Eens! Ze zijn al een tijdje ingekakt door die regelmaat, wordt echt tijd voor onverwachte acties zoals nachtelijke toeters en al.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:51 schreef engine het volgende:
[..]
Janet had het er gister ook over dat ze dat alarm eens een keer 's nachts moeten doen. Het is allemaal veel te voorspelbaar gemaakt voor ze.
Die lijdt niet aan slaaptekortquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
Jappie lag ook om kwart over 10 in bed
Die heeft een dikke 10 uur geslapen
Volgens hemzelf welquote:
Dat zou ik ook nog wel eens willen zien..d'r zit totaal geen spanning in... het enige wat voor mij spannend was, was Jeff in die watertank, niet omdat het Jeff was maar qua opdracht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:51 schreef engine het volgende:
[..]
Janet had het er gister ook over dat ze dat alarm eens een keer 's nachts moeten doen. Het is allemaal veel te voorspelbaar gemaakt voor ze.
Berend was ook nog wel spannend al wist iedereen dat hij dat nooit ging halen. GJ had spannend kunnen zijn als ze hem tijd hadden gegeven maar had de stream nog niet opgestart of hij was al afquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog wel eens willen zien..d'r zit totaal geen spanning in... het enige wat voor mij spannend was, was Jeff in die watertank, niet omdat het Jeff was maar qua opdracht.
En het zijn opdrachten waar het wachten op de stem langer duurt dan de opdracht zelf.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:51 schreef engine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |