Deel 1: http://www.fokforum.nl/showtopic/22938
Deel 2: http://www.fokforum.nl/showtopic/24690
Deel 3: http://www.fokforum.nl/showtopic/25018
Deel 4: htpp://www.fokforum.nl/showtopic/25295
Deel 5: htpp://www.fokforum.nl/showtopic/25950
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 17-12-2000 02:12]
Welterusten btw, ik moet nu echt gaan slapen. Anders word ik strax pas maandag wakker.
* Tinkerbell heeft nog even uit het andere pand een slingertje meegenomen voor Havoc. De dag is nog lang
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 17-12-2000 02:20]
Heb ik nu iets gemist of is er nog iemand? Verstopt achter de slingers en balonnen, hoedjes van papier bijvoorbeeld...
{* Op de radio hoort PalinG allerlei dronkenmanspraat (R. is, net als Koos, hardstikke smoor en kan alleen nog maar SCHREEUWEN !!! Bi ligt in een deuk...) dat stemt hem vroijk...]
Havoc, gefeliciteerd!
Tink,
De rest, ... lekker belangrijk!
(voor de zekerheid:
)
Ja joh, het is dubbel feest vandaag. Havoc jarig en deel 6 geopend... De jarige job zelf is al in slaap gevallen lijkt het, maar de bar is nog open hoor! Heb je dorst?
*Qt mixt snel ter ere van Voc's verjaardag een cocktail met een Mexicaans tintje
Sombrero
1 1/2 oz. brandewijn met koffiesmaak
melk/room
*Ze doet de brandewijn in een glas, vult deze aan met melk/room en schudt het goed...
Proost!
Aparte glazen? Heb je dorst... gaat het dan harder... bang een poot leeg te houden??
Leuk dat je er nog bent...
<leuk he? die malle Koos!>
Happy Birthday, Havoc!
Ik kon niks beters vinden, rekje was leeg...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 17-12-2000 03:02]
<Koos is lachen!!!! >
<edit typo>
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 17-12-2000 03:05]
Hoest? Ja, jij ook? Doe mij nog een Rolling Rock, en neem er zelf ook een!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 17-12-2000 03:09]
Zie dat er flink gezoend wordt. Gezellig Daarom hier een
voor PalinG, Simba en de grote baas natuurlijk. Zit Torp nog steeds in NY?
Doe mij maar een four roses zonder ijs, cola heb ik nog. Ik vindt vandaag de afwisseling van smaak wel lekker tussen cola en whiskey, PalinG.
(editAls er gezoend gaat worden maak ik ook gebruik van de gelegenheid: Qt, kom eens hier: dikke
op je wang
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 17-12-2000 03:12]
<Koos: zzzje hebbbe mu innn zjje sjeik genooomennn... ooohw gjodtt>
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 17-12-2000 03:21]
Ik zit ff vol verwondering naar Koos en Dees te kijken... We zijn niet de enigen met een feestje
Hij zucht en steunt, weet niet wat 'm overkomt. Gaat nog janken joh!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 17-12-2000 03:28]
PalinG, d'r moet daar nog ergens De Vogeltjesdans liggen!!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 17-12-2000 03:31]
<I turn to you...>
Zie alleen een zuchtende steunende Koos. Heb zo het idee dat we zitten te wachten tot die ouwe snatzer eens flink gaat
Gelukkig heeft PalinG een lekker muziekje opgezet!
*Qt voelt ook helemaal happy in deel 6
Truste Cynix! En een
terug voor PalinG!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-12-2000 03:34]
quote:Nee, dan Twarrus...
Op 17 december 2000 03:36 schreef Qt het volgende:
Thnx PalinG, daar mis ik dus weinig aan!
Moet nu echt slapen, hoewel ik Koos eigenlijk nog uren kan aanhoren <Koos rulezzz -godkanonne- >. Goede nacht saam!
Staat Torp nu nog steeds de vogeltjesdans te doen? Hij heeft er zin in... Net als Koos, die blijft ook maar doorgaan vannacht. Is alleen iets minder in vorm dan Torp.
En niet voor het eerst heb ik weer eens alle gezelligheid gemist
Bakje koffie graag. En misschien een héél rustig jazz plaatje?
Kan nog ff niet teveel herrie hebben, dat was er gisteravond al genoeg in 't BB-huis. Die Koos heeft me behoorlijk uit m'n slaap gehouden.
Ik laat ook nog effe de ballonnen van Qt los... ze zien er uit dat ze effe willen luchten.
Mag ik een glaasje prik?
(alba heeft gisteren met koos meegedronken en ziet de wereld nog niet met heldere ogen)
Ik draai zelf maar een blowtje vanavond. Dat hebben we wel verdiend na dat geploeter!
Durf het hier bijna niet meer hardop te zeggen... Maar vooruit, Ik ben toch best een beetje trots op mezelf, 19 fout dit x. Daarom een rondje van mij.
Maar terecht dat je een rondje geeft! Wijn graag. Wit als het even kan .
Ik ga mijn jointje aansteken om wat te kalmeren! Ik heb meteen ff een wit wijntje op die wiebelende tafel van je gezet. Proost!
Enne Fokje, die dubbele borrel staat al klaar op de bar hoor. Hier heb je ook zonder verdere tamtam een voor je verdriet! Ga je strax nog een voor ons dansen op de bar? Dat doe je altijd zo gracieus...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-12-2000 23:54]
proost!
(ik doe met Qt mee)
*Cynix dacht zijn naam met een i-greque geschreven was...
Zo, dat voelt al beter. Sorry voor de troep, ruim ik zo wel op.
Is er btw iemand bezig met een ooggetuigenverslag van de bewoners momenteel?
Van de bewoners, over de bewoners... geen idee meer hoe het hoort Ik zei al dat ik helemaal van slag ben nu
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 18-12-2000 00:05]
Wat was je laat naar bed afgelopen nacht... Wat een inzet! Vandaag lijkt het een rustige nacht te gaan worden in het BBhuis, of zie jij nog wat op het scherm?
Er liggen trouwens nog vlammetjes in de vriezer, dus gooi het vet maar aan als je wilt.
Ben aan het kijken of ik alvast de kerstspullen kan vinden...
Hou m'n kruk ff warm, brb.
*Simba gaat ff vlammetjes in het vet gooien en roept onderweg ff naar boven
Tinkerbell! Doe je voorzichtig daar!
Ik doe voorzichtig, Simba! Ik heb al aardig wat gevonden! Kom er zo aan!
Wat zie ik daar? Vlammetjes!
Doe mij maar 'n extra grote portie! Lekker!
Ha die Cynix, ik vond alvast wat hulst op zolder. Neem lekker een vlammetje! Ben nog ff op zoek!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 02:03]
Nee hoor, die ultra-moderne roze kerstlichtjes vinnik niet mooi! Ik ga ze vervangen door de spullen die ik op zolder vond
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 02:04]
Wat een gezellig sfeertje zo. Ik zat idd ffies buiten te roken Simba. Hoopte wat sterren te zien, maar helaas het is helemaal bewolkt hier. Ik ga nu lekker bij de open haard zitten. Koud buiten!
Iemand nog iets drinken bij die vlammetjes?
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 18-12-2000 02:16]
Kijk eens wat ik tegenkwam! Rudolf zelf! Zullen we 'm in de tuin zetten? Lijkt me wel gezellig! moeten we 'm natuurlijk wel 'n beetje fatsoenlijk verzorgen, en 'n mooi hok voor 'm regelen. Misschien kunnen we dat hok van Cindy wel krijgen van BB. of zou-ie daar niet in passen?
In de tuin in het fietsenhok! Die wordt toch niet gebruikt!
Nou ja, heel soms... * Tinkerbell bloost en denkt terug aan 2 bijzondere nachten
Maar het is hen gegund, think happy thoughts!!
(Effe editen: dat wás toch wel Paling die daar lag, lepeltje lepeltje met jou? Heb er zo leuk aandoenlijk glimlachend omheen geveegd toen, ooit, nog niet zo lang geleden)
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 18-12-2000 02:38]
Hier Roache, neem een borrel van me. Als je maar genoeg drinkt, valt Rudolph ineens errug mee.
En om al die fokkertjes te vergeten is wel iets meer nodig vrees ik. Misschien wil je ff met me meeroken?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 18-12-2000 02:39]
Ik ken het Roache! Ben vandaag ook behoorlijk zuur geweest, maar het kan me allemaal niets meer schelen!
Neem wat wijn en ik doe dat ook, lekker!
*De blosjes op Tinkerbells wangen zijn natuurlijk veroorzaakt door de wijn
Is PalinG niet een tikkie te jong voor me, zou je denken? * Tinkerbell is ineens bezorgd
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 02:41]
Het gaat een lange nacht worden, wie doet er mee?
Ik heb hier iets wat we misschien op de deur kunnen hangen. Is niet te klef he?
Oei, zie net dat er al een krans aan de voordeur hangt. Ok, hang ik deze wel op het hok van Rudolph.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 18-12-2000 02:46]
Hoe weet je dat, Qt?
Enfin, straks ga ik nog met je meejanken, Roache.. wat een toestand. Hoe is het met je belevingswereld vanavond? Alleen maar wijn
Tis wat hè, al die gezelligheid! Heb je al onder de mistletoe gestaan? In die hoek is het nog veel kleffer!
En al die hebbedingetjes hebben we van de zolder gerukt. Maar je kan ook ff Xmas clipart zoeken met een zoekmachine.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 18-12-2000 02:51]
(Sttt, niet verder vertellen, maar ik heb een oudere minnaar. Soms.)
PalinG en ik schelen 8 jaar. Zou hij dat niet bezwaarlijk vinden ?
Dus vandaar Tinkie! Waar hij de grens trekt moet je hem zelf maar ffies vragen! Daar gaat hij vast van blozen, dus doe het voorzichtig...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 18-12-2000 02:58]
Je belevingswereld Roache: het kwartje was reeds gevallen.
Naakte mannen, tja, kreeg net een erg leuke kerstkaart elektronisch (mag dit van Philip Freriks?) toegestuurd....
Oh Qt, tis wat! Heb ik dat helemaal gemist dat ie dat zei
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 03:01]
Trouwens, Roache? Is het niet eens tijd voor een ander user-pic? Om jezelf even onherkenbaar te maken bedoel ik natuurlijk..
Ja leuk leuk!!!! Tink is ook nog niet uit het meest geschikte plaatje. Leuk leuk leuk
Zie-niks, ben je al over je 49 fouten heen?
ff editen, QT, zoals jij het verwoordde, daar buiten het nest, bedoelde ik het ook. Maar het kwam klaarblijkelijk niet over. Nu snappen blinden het nog! Afijn, thanks.
(Waarom denk ik dat dit een besloten gemeenschap is waar niemand ooit kan teruglezen wat je geschreven hebt en het dus een soort chat is? Waarom druk ik grinnikend om de minuut op de refresh-knop? Waar komt dat valse gevoel van bescherming van de rest van FOK! vandaan??? Zou het werkelijk met mijn belevingswereld te maken hebben of treft dit gevoel meer van de mede-clubgangers?)
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 18-12-2000 03:30]
Of moet dat aansteken nou uit elkaar? Sinds het Dictee ben ik zo in de war.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 03:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 18-12-2000 03:44]
Die blote kerstman, dat mag niet op dit forum. Maar hij is eeehm... erg lekker
Ik was wat ongeduldig net buiten, maar ja... Tegen sommige mensen moet je iets harder schreeuwen dan tegen anderen.
Heb net ook ff een trip down memory lane gemaakt op de stoffige zolder. Daar vind je echt de gekste dingen. En het maakt ook errug dorstig. Ff wat drinken dus! Iemand anders ook nog trek in iets?
Doe nog maar een rode wijn, huismerk is okee
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 18-12-2000 04:02]
Enniewee, een wit wijntje lust ik best enne goed hoor Cynix dat je die ezel hebt weggestuurd. Had je Roache moeten horen .
Oh eh.... het klopt niet bij de kerstgedachte.. er is genoeg plaats in de herberg, hoor! Haal die ezel maar weer terug .
Maarre, dan wil ik wel die kerstman hoor! Schuiven we er gewoon een gordijntje voor voordat alle kinders zo weer opstaan!
NEway, hier zijn jullie drankjes. Heb er lekker wat mini quiches bij opgewarmd. Had wat honger gekregen. Niet zelf gemaakt, maar wel errug lekker.
Maar goed, nu we toch nog niet gaan slapen, doe me nog maar een rode wijn, want die blote kerstman heeft mijn laatste glas er 'vanaf gestoten'. OOOhlala, posten die hap!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 18-12-2000 04:19]
Nee beste mensen, Tinkerbell heeft het niet graag met Havoc aan de stok (rijmt )
Roache en Qt kunnen beter in de club blijven zitten ...
Vrede op aarde, vre-hede op aaaarde, in de mensen, in de mensen, een wel-helbehagen..
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 04:35]
Het antwoord ligt letterlijk in het midden, het is als het ware een combinatie van a en b. Ik ga geloof ik maar eens slapen, met in mijn achterhoofd de gedachte van een onbevlekte ontvangenis en de daaropvolgende geboorte, best lullig, om de 'daad' als ontvangenis te typeren, terwijl het toch vooral gaat om het geven, althans, dat wordt ons voorgespiegeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 18-12-2000 04:51]
Ik ga ook zo maar eens slapen. Het kantoortje van Torp lijkt me uitermate geschikt, geen zin om naar huis te gaan. Veel te gezellig met die kerstboom en lampjes en kaarsjes zo.
* Tinkerbell doezelt langzaamweg en droomt over P..
Tjonge, buiten lopen maakt dorstig. En de kerstgedachte is daar niet ver te zoeken hoor Tinkerbell. We proberen de vreemdelingen naar de juiste herberg te leiden.
Nee, wat een toestand vandaag. Ook al ondervonden. Ik hoop zo dat iedereen snel de kerstgedachte ervaart. Dat mag ook hier: In Club Pannonica!
Ik weet niet of Roache nog in de garderobe staat maarre: Truste Roache! Het was weer gezellig vannacht!
Edit: ik word met dt... het wordt laat
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 18-12-2000 05:00]
Als ik nou maar niet droom van P ..hilip Freriks
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 05:04]
Ik neem er nog een! Proost!
Droom ik nou of staat Robert ten Brink voor de deur met een kerstpakket en een videoband?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 05:07]
Maar Tink was natuurlijk op vakantie! Nee lieverd, we halen alle plekjes aan die we deze week bezocht hebben op het forum. Verder nix. Ga maar lekker dromen van P..... en vergeet die P. Freriks maar ffies. Het dictee bracht mij ook helemaal van slag vanavond.
Wat een prachtige banner zeg!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 18-12-2000 05:08]
edit: Freud in z'n nopjes
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 18-12-2000 05:11]
* Tinkerbell fluistert tegen Qt:
Begrijp jij nog waar hij het over heeft?
Ga maar lekker slapen.. of je mag het mij ook de 31e uitleggen
a) van wie is die videoband
b) van wie heeft Roache toch die speurzin (je zou bijna denken dat we verwant zijn)
Welke rol speelt Cynix in dit verhaal? Waarom heeft die pitbull zijn tanden vandaag niet laten zien en wie is zijn volgende slachtoffer?
Vragen, vragen....
*Qt heeft kennelijk een dirty mind vannacht
Sowwy Tink, je ziet er schattig uit als je lacht!
Qt is familie van Suirad en buurvrouw van Roache. Wat Cynix er mee te maken heeft: niets, alleen heeft hij weinig verstand van oude betjes (oid, geen zin meer in gekrakeel met Ph. Freriks) en Tinkerbell heeft er dus niets mee te maken, want die had het aan de stok met teveel mensen vandaag en bovendien heeft ze eindelijk toegegeven een zwak te hebben voor PalinG, maar ze heeft ook een zwak voor Torp en kortom het is allemaal een drama. En van complottheorieën heeft ze geen kaas gegeten, dat bleek vandaag ook al eerder in http://www.fokforum.nl/showtopic/26803
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 05:32]
Ja, nu is het verhaaltje weer rond!
Maarre Cynix, wat denk jij ervan?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 18-12-2000 05:35]
* Tinkerbell heeft genoeg te lijden (met ij toch? )
gehad voor vandaag. Ze kijkt al wat boos
Niet boos kijken hoor... Wat een avond wijffie, je hebt het waar gehad zag ik! Ik hoop dat de kerstsfeer spoedig vanuit de club naar buiten straalt. Al is het zo iig niet saai
*Qt zingt dat Tinkie ook helemaal oke is, maar kan zo snel ff geen limerick verzinnen
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 18-12-2000 05:38]
Meer kan ik er niet over zeggen in dit stadium!
Of is het de wijn NEway, ik vermaak me prima vannacht!
[Robin mode] Hier, neem nog wat te drinken. 't Is maar water (iig voor een deel) [/Robin mode]
Maar dan wordt Tink strax wakker op zolder. Dus heel zachtjes neem ik nog een drankje aan van Cynix. Lekker dat water.
Goedemorgen zeg! Ja, we hebben de kerstsfeer naar binnen gehaald vannacht. Lief dat je wat opruimt. Ik kan je helaas niet ffies helpen. Hoog tijd voor mij om te gaan. Leg de sleutel maar onder de mat strax. Dat doen we wel vaker.
quote:*H E L P
Op 18 december 2000 05:29 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell heeft het complot uitgedoktertQt is familie van Suirad ..........
Hier in het weeshuis zeggen ze al jaren dat ik alleen op de wereld ben, ze noemen me ook liefkozend; Remy.
Ik zit hier al jaren, ben dik over de 25 en niemand wil mij opnemen in zijn/haar warme stal.
Nu zo vlak voor kerst blijkt misschien dat ik familie heb, en nog wel Qt.
* Jarenlang zat ik stilletjes te dromen,
Dat er voor mij ook iets moois zou komen
Misschien wel een zus
Qt is dat dus
Dan kunnen we eens samen gaan bomen.
En dat bomen, zo vlak voor kerst lijkt me wel wat.
De tranen, van geluk, stromen me over de wangen.
Vier ik dit jaar eindelijk Kerst met mijn familie?
Laat mij maar ff lezen...
ik had hier gister moeten wezen
dan had ik lief Tink kunnen treffen
die overigens goed moet beseffen
dat ze van mij niets heeft te vrezen
Leeftijd is zit tussen je oren
mij kan een rijpe vrouw meer bekoren
dan al die jonge huppels
met de wijsheid van knuppels
ik hoop dat je dat wil horen
Over wie je echter droomt
zonder dat je je schroomt
maak ik me (helaas?) geen zorgen
ik heb me achter een muurtje geborgen
zodat ik aan teleurstelling ontkoomt (heele oude spellinck der Neederlansche Taal)
quote:Tsss, nice try hon...
Op 17 december 2000 23:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik geniet nog even na door mij over de epistolaire schrijfprodukten en ooggetuigenverslagen te werpen even verderop, onderwijl halsstarrig van mijn apropos zijnde, doordat de ovale tafel in een onverbiddelijke cadans stilistisch wiebelt. Ik kijk ook reikhalzend uit naar een wijntje, dat zich verafgelegen aan de bar als wonderzalf van het leven ontpopt.
Al prakkiserend wordt je door weifeling overvallen: zal iemand deze pennenvrucht wel appreciëren?
Ach, * Tinkerbell is heel erg verward geraakt. Qt bleek toch gelijk te hebben
Nou ik je toch zie: hallo, leuk je weer te zien
Latertje Qt zie ik (Tink ea. ook), je (jullie) zul(t)(len) nog wel liggen slapen... Voor straks zet ik alvast een koppie thee voor je(jullie) klaar.
* PalinG is nog van z'n apropos en komt daardoor moelijk uit z'n woorden, toont het schaamrood op z'n wangen en trekt zich terug in de stilte van de kelder, op zoek naar zijn boek
Ben ineens van alles kwijt, iemand iets gezien? Zijn het de kaboutertjes? Bah, monday... bloody monday...
Hoi Tink... euh ... lekker geslapen?
Nou, dat kwam omdat ik me nog steeds op zolder bevond en jij was in de kelder, dan loop je mekaar mis, he ?
Jazeker, prima geslapen hoor
Jullie hebben het mooi versierd hier zeg! Torp zal in z'n nopjes zijn (tenminste, als NY hem niet teveel teleurgesteld heeft).
Wat doe je nog op zolder btw? Zullen we ff een kopje thee doen, gezellig bij de haard?
PalinG, je staat onder de mistletoe!!!!!!
Dus ga ik je eerst -en en dan een kopje thee met je drinken
Hier meid, een lekker kopje. Kerstkransje erbij?
*PalinG snapt toch zeker wel dat alles zich in cyberspace afspeelt en hij dus geen blauwtje kan lopen
Bedankt voor de thee, heerlijk! Ik drink het snel op, want ik moet zo echt naar huis vliegen want nog druk druk druk...
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 16:20]
Ik weet dat je kan vliegen (zeker met die prachtige reserve vleugels die je van de Sint kreeg), maar wat bedoel je met cyberspace?
En dat van blauwtjes, heeft dat iets met Fewdies ballen te maken?
Tijd voor sneeuw!
* het oude werkje van Munch uit Torps kantoortje was wel toe aan een remake
* PalinG hangt het werkje op boven de bar, benieuwd hoelang het duurt voordat iemand er vreselijk aanstoot aan neemt
* PalinG moet nu al lachen
* Tinkerbell stuurt PalinG even een fax
Schrijfproducten. Ja, je had toch gelijk. Excuus!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 20:24]
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 19:48]
*slik, tering
Uh, mag ik iets koud te drinken?
En uh, geef die meid boven de bar ook maar iets...warms.
We zijn Rudolf vandaag helemaal vergeten!!!!!
Hier jochie, wat te eten.
*Ondertussen neuriet Tink dit liedje
Kom op Tink, wees niet zo gauw op je vleugels getrapt.
Om het goed te maken, lieve kijkbuiskindertjes, een gratis kop warme chocolademelk voor iedereen die voor 22.00 uur binnenkomt.
* PalinG slaat een arm om Tink en geeft haar voorzichtig een...
warme mok en grinnikt om haar gepruttel
Vooruit ook maar een kleine om het goed te maken...
Ach, het was ook zo’n schok dat hoofd van Bianca. Volgens mij heeft Just me het niet eens gezien! Nu we toch zo gezellig met choco zitten, zal ik dan nog maar eens een
deuntje opzetten?
Overigens: ik heb wat last van traagheid, jullie ook?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 18-12-2000 21:53]
Doe mij er maar een.
Ik heb vanavond trouwens een beetje proef gebakken.
Natuurlijk voor jullie allemaal.
Tast toe:
* Tinkerbell heeft best wel trek, maar toch kijkt ze enigzins wantrouwend naar Suirads baksels
Eh, wat is het?
Ik heb het recept gebruikt van oliebollen.
Maar zo smaken ze wel.
Kerstkransje erbij?
Oh een kerstkransje lust ik ook wel, PalinG!
Mhhhm, lekker allemaal!
Wie wil de lichtjes in de boom even aansteken?
*suirad stopt de stekker van de verlichting in het stopcantact
Ik kan het niet helpen, maar die juffrouw aan de bar trekt wel erg veel aandacht.
Op dit moment vooral die van suirad
Doe mij ook es zo'n oliebol. Als Tink het durft dan durf ik het ook
* PalinG struikelt in de kelder (op zoek naar poedersuiker) over een oude doos
Heb nog wat leuks gevonden... hang het maar ff aan de schoorsteenmantel.
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 18-12-2000 22:35]
Tinkerbell was net in bad geweest en was klaar om naar bed te gaan. Wat lag daar op het kussen? Een briefje? Het lag er nog niet voordat Tinkerbell naar bad ging.
Je bent uitgenodigd voor een kerstfeest in Kerststad, de geheime stad van de kerstman! Als je wilt komen, ga dan vanavond bij de kerstboom zitten en denk aan mij. De kerstman.
Een uitnodiging van een feest bij de kerstman! Tinkerbell kon het nauwelijks geloven. "Ik moet wel het gelukkigste kind in Neverland zijn! Ik vraag me af of de rendieren en de elfjes er ook zijn." Tinkerbell wachtte totdat iedereen in huis sliep en sloop op de tenen naar de kerstboom. Tinkerbell ging zitten, keek naar de mooie versieringen en dacht aan de kerstman. Hoewel de lichtjes in huis uitwaren, gaf de heldere maan genoeg licht om de favoriete versiering van Tinkerbell aan de bovenste tak aan de boom te laten glitteren.
De versiering begon te schommelen en Tinkerbell hoorde gelach vanuit de verte. De lichtjes in de boom gingen schijnen. Tinkerbell was niet bang. Tinkerbell wist namelijk dat het feest ging beginnen
"Welkom in Kerststad!" schalmde een vrolijke stem. "Ik ben blij dat je hier bent!" De elven gingen allemaal rond Tinkerbell staan en brachten een warme jas, handschoenen, schoenen en zelfs een elvenhoed. Tinkerbell had nog nooit zoiets moois gezien. De stad leek wel een fantasieland. De gebouwen waren verlicht met kerstlampen en andere versieringen. Er klonken kerstliedjes, elfjes dansten en de rendieren steigerden op de muziek.
"De kerstvrouw en ik geven een feest om de elven en rendieren te bedanken voor hun harde werk voor kerstavond", zei de kerstman. "We wilden dat jij er ook bij was als Ere-elf, omdat je zo hard hebt gewerkt en zo lief bent geweest het hele jaar!"
Al snel was iedereen aan het lachen en spelletjes aan het spelen. Het eerste spel was 'Prik de staart op het rendier'. Bonnie was de eerste die werd geblinddoekt. De kerstman gaf haar de 'staart' en draaide haar rond. Ze liep meteen weg van het rendier en prikte de 'staart' op de kerstman Iedereen lachte Zelfs de rendieren, die het spel zelf ook leuk vonden nadat de kerstman ze op het hart had gedrukt dat de 'staart' van papier was gemaakt en niet werd vastgemaakt met een punaise, maar met plakband. Het volgende spel was sleetje rijden op sneeuwballen. De rendieren waren gek op sneeuwballen en wilden graag met hun kop in het water duiken voor zo'n traktatie!
"Oh Raymond", lachte de kerstman, "Je ziet er zo grappig uit! Je hebt zo lang in het water gespeeld dat er zo meteen allemaal ijspegels aan je kop hangen!" Raymond was het jongste rendier in de stad en Tinkerbell, die forever young was, vond hem erg lief. "Laten we even pauze nemen en kijken want de kerstvrouw voor lekkers voor ons heeft klaargemaakt," zei de kerstman.
Bart en Bonnie liepen met Tinkerbell langs de tafels, die vol stonden met allerlei heerlijke dingen. Er waren allerlei dingen die Tinkerbell ook in Neverland had: kerstkoek, warme chocolademelk, snoep, appels en wortels, die de rendieren het lekkerst vonden. De kerstvrouw had zelfs zuurstok, de favoriete traktatie van Tinkerbell. Er waren ook wat verrassingen, zoals gedraaide frietjes, Noordpool chips, sneeuwpudding en kerstshakes. Alles was zo lekker! Ze aten en aten en zeiden tegen de rendieren dat ze zo zwaar zouden worden dat de rendieren ze niet meer konden tillen.
Het volgende spel was 'Kring rond de Noordpool'. De kerstman, de kerstvrouw, Tinkerbell en de elven pakten elkaar hand en maakten een kring rond de Noordpool in het centrum van Kerststad. Ze huppelden allemaal in dezelfde richting tot de muziek stopte, draaiden en huppelden verder in de andere richting. Iedere keer dat de muziek opnieuw startte, speelde de muziek sneller. Ze lachten en huppelden net zo lang tot ze duizelig en lachend in de sneeuw vielen.
Tinkerbell had normaal gesproken veel plezier met PalinG en achtbaantjes vliegen, maar in Kerststad was het helemaal leuk. Tinkerbell was heel erg vrolijk! Net als de rendieren, die alweer op zoek waren naar nieuwe sneeuwballen. Omdat ze toch al in de sneeuw lagen, besloten ze figuurtjes te maken in de sneeuw. Tinkerbell en PalinG hadden het in Neverland toevallig net gehad over spelen in de sneeuw! Plotseling begon het te sneeuwen. "Verse sneeuw voor Kerstmis!" schreeuwden de elven. Ze sprongen allemaal enthousiast op en neer.
"Het is tijd om een einde aan ons feestje te maken," zei de kerstman. " Tinkerbell, misschien sneeuwt het ook wel bij jouw thuis en kun je lekker met je vrienden in de sneeuw spelen. Een van mijn rendieren zal je naar huis brengen." Hij zette Tinkerbell op de rug van Raymond en zei: "Hou je goed vast, doe je ogen dicht en je bent thuis in een flits!"
quote:Hoezo? wat is er aan de hand dan? Normaal ontgaat mij niet veel!
Op 18 december 2000 22:31 schreef PalinG het volgende:
Wat een gedoe weer om binnen te blijven...
Leek even gezellig te worden, maar ik heb moeite recht te kijken in de Club en andere topics. Grrr.
Ze zijn hartstikke lekker die oliebollen, echt! Niet op letten hoe ze er uit zien
Je verhaal vond ik prachtig
al maakt vliegen me nog zenuwachtig
aan mij ontsnapt geen geeuw
als wij spelen in de sneeuw
voel ik me met jou oppermachtig
*En weer is Tink sprakeloos. Hoe krijgt PalinG het toch voor elkaar. Tink is immers niet op haar mondje gevallen?
quote:
Op 18 december 2000 23:42 schreef just me het volgende:
Ow sorry Tinkhad in de haast idd niet gezien welk hoofd er bij dat lijf zat
ik hoop dat je het me wilt vergeven...
*Just Me gaat zich stilletjes in een hoekje schamen
Wat mis ik hier?
<edit>
ow, snap het al, je ziet mijn 'art'.
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 18-12-2000 23:50]
(
quote:
Op 18 december 2000 21:50 schreef Tinkerbell het volgende:* Tinkerbell is nu ook al beledigd door Justme en gaat in een hoekje zitten mokken
* Tinkerbell komt gezellig bij de haard zitten en drinkt een heerlijke kop chocolademelk
Ach, het was ook zo’n schok dat hoofd van Bianca. Volgens mij heeft Just me het niet eens gezien!
knip
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 18-12-2000 23:53]
-1 voor jou
-1 voor mij
...en 1 voor f_l * PalinG hoort haar al aankomen
* Juan Zueco heeft net café Litho (Lesbo) bezocht in Grun'n.
Waar zit dat? Nog iets wijzer geworden over die schat hier boven me? (gimme some juicy details baby...)
Goedenavond !
En voor straks: Slaap lekker !
* Marten Jan loopt weer naar buiten
Heb jij beetje streams gevolgd vandaag? Snap er niks van dat ze tegen 12en al op bed lagen, waar moet ik nu naar kijken?
Ik heb er niks van gevolgd. Toen ik zopas even keek, lag iedereen al te maffen. Moe geworden van die klimwand natuurlijk.
Nog iets stevigers als je bokbiertje zo op is?
quote:
Op 19 december 2000 01:49 schreef PalinG het volgende:
binnen... Net een stelletje cavia's die moeitedoen om uit hun winterslaap te blijven.
quote:Tinkerbell doet PalinG even corrigeren. Ze is de k en de c van schrijfproducten nog niet vergeten
vervolgens schreef hij: pardon... een stelletje dat moeite...
Het is een stelletje dat moeite doet. Met een T!
*verder houdt Tinkerbell veel van PalinG en plaagt hem terug vanwege het schilderij
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 19-12-2000 15:04]
Dat schilderij blijft voorlopig hangen heb ik al wel in de gaten... Zal er ff zorg voor dragen dat niemand (T.?) het zomaar kan weghalen.
Ziezo...
<edit: typefout. Voordat PalinG mij er op wijst >
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 19-12-2000 15:30]
Effe op zolder kijken...
Dat zocht ik, es kijken wat we buiten kunnen fixen voor die arme drommel...
quote:inkoppertje... Tinkje
Op 19 december 2000 15:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Tinkerbell ziet dat er een mooi kruis doot het schilderij staat![]()
![]()
Over dat kruis: gelukkig had ik er al een niet te verwijderen en onverwoestbaar plaatje glas voor geplaatst. Het kruis verdwijnt met een beetje tinner als sneeuw voor de zon...
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 19-12-2000 15:34]
Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn die zich bemoeit met Rudolf.
En we zingen nog maar eens Rudolph the Rednosed Reindeer
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 19-12-2000 15:47]
En bedoel je niet reindeer (zonder g)?
* PalinG wordt bezorgd en komt bij Tink kijken of alles wel helemaal in orde is, zijn pesten gaat toch geen tol eisen?
Welke G?
Je bent toch niet jaloers he? * PalinG ziet dat soort dingen nooit zo goed als het 'm zelf betreft
Om het goed te maken
<subject change> Zullen we Rudolf maar wat lekkers gaan brengen?
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 19-12-2000 16:00]
Ja, laten we Rudolf wat lekkerS te eten gaan brengen
Gezellig...
hupsakee... geregeld.
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 19-12-2000 17:13]
Goh, hangt die juffrouw nog steeds boven de bar?
Ik ben vanmorgen om 10 uur begonnen.
*24 pakken meel lichter
Maar Suirad is tevreden.
Jij ook?
Ik heb genoeg voor iedereen.
[Dit bericht is gewijzigd door SUIRAD op 19-12-2000 21:27]
Hee, Live muziek! Goed zeg!
En óók nog lekkere oliebollen. Mjammie!
Maar ik knap gelijk weer op in deze FIJNE Club!!
Muziek!!! En een Bal Masque!!!!!!!!! Leuk leuk leuk!
* Tinkerbell is razend enthousiast! En dan ontwaart ze Torp in zijn kantoortje!
Torp, hoe is het met je?? Leuk je weer te zien!
* Tinkerbell vliegt Torp om zijn nek en knijpt hem haast fijn.
*Cynix ® ziet dat zijn kloon al aan de oliebollen zit
Ik raak in de war, want er zit een man naast me aan de bar. Hij komt me bekend voor.. maar is het hem nu wel. Ik zal hem maar vriendelijk toeknikken.
Hallo meneer
Tsja, wie is nou wie he? Er wordt wat afgekloond hoor, tegenwoordig. Afijn, ik neem 'n sigaartje.
Ik zet maar weer eens een muziekje op.
*ik zag hiernaast op nummer zeven een gigantisch pand. Helemaal ingericht. We kunnen er zo in
Suirad pakt zijn biezen.
Ah, en voor jou ook een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |