pfffffff hij, Marciano en Jasper hebben een bla bla bla gesprek..... gezellig die vrijmiboquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Ice zegt dat Wendy haar best doet het wiel opnieuw uit te vinden
Ik ga er niet naar luisterenquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Ice haalt associeren/distantieren ook door elkaar, dus denk dat ie wil zeggen dat ze het prima doetquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
de voorraden zijn er niet
de kasten zaten vol he
weet je hoe vol die kasten zaten
Tiano en Ice hebben het zooooo goed gedaan
Eens, brengt tenminste nog humor in die saaie loodsquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ice haalt associeren/distantieren ook door elkaar, dus denk dat ie wil zeggen dat ze het prima doet
Komt niet veel zinnigs uit iddquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
er wordt drank gekocht ipv van een voorraad aan te leggen
ze lullen zo dom
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
Ice en Tiano
doen goed cop bad cop bij wendy boven
ze proberen gewoon te helpen
ze deden zelf exact hetzelfdequote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Alsof Wendy die Reservoir Clowns niet door heeft
Ik vond ze het juist slechter doen. Wendy doet het, met een uitzondering, gewoon heel goed en neemt haar taak serieus.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze deden zelf exact hetzelfde
maar owwww zij deden het zoveel beter
Jappie komt inderdaad niet helemaal lekker uit zijn woorden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft volgens mij ook al weer genoeg op
ik bedoel met bier kopenquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vond ze het juist slechter doen. Wendy doet het, met een uitzondering, gewoon heel goed en neemt haar taak serieus.
Reservoir Clownsquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Alsof Wendy die Reservoir Clowns niet door heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |