jaja zij hebben ook plezier hoor, het druipt er vanafquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
vakantie man
gezellig he
Zoe hangt ook liever om de nek van Ice , wss is ze in zijn buurt nuquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:16 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit er niet meer bij, ze hebben echt de grootste lol..... om de triangel, die volgens Jeffrey veel meer gebruikt gaat worden dan ze nu denken en over een duimgitaar in de vorm van een hartje aan een ketting (als ik het goed begrijp) die hij voor Zoë besteld heeft (reactie van Zoë: ohhh dan kan ik voor Isaac spelen!!!)
Ja das de dynamiek van het spel en de groep ... en de drankquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar je ziet nu wel dat de groep weer gaat veranderen en dat er weer andere groepen gaan ontstaan , daar ben ik wel benieuwd naar
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das de dynamiek van het spel en de groep ... en de drank
Hoeveel dagen zijn er nog te gaan uberhaupt?quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ach jee, Janet stelt voor om als er nog 100 dagen te gaan zijn een concert te geven.........!!!!
Rupert heeft het hoogste woord en ze liggen echt in een deuk met zijn allen
het is net kauwgom die onder je schoen zitquote:
tot 1 septemberquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zijn er nog te gaan uberhaupt?
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is net kauwgom die onder je schoen zit
je komt er niet meer vanaf
En dan lekker doorgaan met goedkope bubbels en smerige franse stink haasquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:18 schreef Puzzie het volgende:
Nog tien minuten en dan is het weer afgelopen
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is net kauwgom die onder je schoen zit
je komt er niet meer vanaf
Heerlijke ventquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert: "Droeftoeter muziek mag weer terug!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |