Via Twitter degene die dit post weet ook niet of het Jeff wasquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:45 schreef Harry het volgende:
Via Twitter:
Jeffrey heeft vannacht, (vanmorgen vroeg....,,)
De schaaltjes van de kwark beschreven met de tekst:
Tot Hier En Niet Verder
Is het als grap? Of een boodschap?
Dat jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via Twitter degene die dit post weet ook niet of het Jeff was
Ze heeft het niet gezien
Neemt het aan omdat Sas zei Jeffrey den focking Hartog
Ik heb geen idee, ze lijkt mij helemaal in trance of zou het gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ook niets met meditatie te doen, ze verzint het terplekke
Het is nu nog een aanname, ik kreeg de indruk van Sasha dat het Jeff was...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nu wordt aangenomen dat het Jeff was
Of dat iemand het echt weet
O dat hebben we dus net gezien op de streams dat het in de schaaltjes staat.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:45 schreef Harry het volgende:
Via Twitter:
Jeffrey heeft vannacht, (vanmorgen vroeg....,,)
De schaaltjes van de kwark beschreven met de tekst:
Tot Hier En Niet Verder
Is het als grap? Of een boodschap?
Sas is de hele tijd al bezig om mensen op Jeff te krijgenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is nu nog een aanname, ik kreeg de indruk van Sasha dat het Jeff was...
Zei ze ook. Ze zal het handschrift misschien herkennen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is nu nog een aanname, ik kreeg de indruk van Sasha dat het Jeff was...
Ze speelt een spel om zo de eindstreep te halen, alles is nep aan haar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze lijkt mij helemaal in trance of zou het gemaakt zijn?
Kan mijn vinger er niet op leggen
Wat ziet ze in zijn ogen.. dat hij naar huis wil?quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas is de hele tijd al bezig om mensen op Jeff te krijgen
Want ze ziet het in zijn ogen![]()
Ik wil niet zeggen dat hij het niet was
Maar het is wel makkelijk om te roepen
Half kaalquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is zijn hoofd weer aan het scheren, ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet met haren eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat ziet ze in zijn ogen.. dat hij naar huis wil?
Waarom zou ze hier de eindstreep mee halen, niemand van de deelnemers daar ziet wat ze doetquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze speelt een spel om zo de eindstreep te halen, alles is nep aan haar.
Maar dat zien wij ook aan hem, alles straalt verdriet uit. Het is niet echt een vrolijke blije blik die hij in zijn ogen heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat ziet ze in zijn ogen.. dat hij naar huis wil?
Maar dat is hij ook, dat haalt hij zelf ook regelmatig aan.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hij is intens verdrietig aldus Sas
Ja dat kan natuurijk... we gaan straks horen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zei ze ook. Ze zal het handschrift misschien herkennen?
Afgelopen week was na zijn besluit dat niet te merkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is hij ook, dat haalt hij zelf ook regelmatig aan.
Vast wel.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurijk... weer gaan straks horen...
Zeker wel af en toe die trieste blik van hem als hij alleen zit.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgelopen week was na zijn besluit dat niet te merken
Nou ja heel blij is hij niet... hij geeft vaak genoeg aan dat hij klaar is daar..quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hij is intens verdrietig aldus Sas
Als een monnik.....quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is zijn hoofd weer aan het scheren, ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet met haren eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |