abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208845465
_O-

2e gele kaart Mexx

Zoe: "Toen zijn wij het (glas) op gaan ruimen met z'n tweeën en toen waren wij 1 seconde weg en toen was het gedaan, BAM kwam ze naar buiten rennen. Dus in die 2 seconden is er echt wat gebeurd."
Wendy: "Niemand weet het"
Zoe: "We zien het in augustus"
Sasha: "Als ze het op camera hebben"
Zoe: "Jawel want ik had gezegd van ja, ze kan niet opeens verdwijnen. Het is toch echt gebeurd?"
Babs: "Ik kan me niet voorstellen dat ze wat ze gezegd heeft, jullie weten wat ik bedoel, ook gaan uitzenden"
Zoe: "Ik denk het wel, want het is echt gebeurd, de livestream heeft wel alles gevolgd, dus ga je zeggen dat ze in de uitzending liegen terwijl de livestream alles heeft" (Och meisje toch :') )
Babs: "Ja, ze doen sommige dingen wel laten zien op de stream, maar dat is niet perse het kijkende publiek"
Zoe: "Nee dat snap ik, maar stel je voor ik kijk de stream en jij de aflevering kan ik jou dus appen"
Babs: "Dat heb ik dus gevraagd en daar hebben ze schijt aan."
Zoe: Nee dat snap ik, maar ik kan jou toch appen van 'weet je wat ik net op stream zag'?
Babs: "En dat komt ook naar buiten maar ze kiezen ervoor om in de afleveringen anders te benaderen, want je kan met die #metoo niet iemand zijn imago ten onrechte kapotmaken"
Zoe: "Ja maar ik bedoel te zeggen dat als de livestream het wel heeft gezien is dat wel bekend'
Sasha: "Ja dan is het dus wel bekend en weten ze dat het bullshit is"

Damn Zoe ... Ja dat snap ik <maar heb niet geluisterd en roep gewoon nog een keer hetzelfde>
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208845467
quote:
99s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef greysbones het volgende:
Sas wil pleegouder worden
OMG
sorry maar echt niet hoor
heeft ze het al eerder over gehad samen met bern
pi_208845474
quote:
Ik vind ze nog steeds ganzen :6
pi_208845481
Ik ga afsluiten 👋

Morgen kom ik weer ff langs
Maar ik heb een borrel lunch dus bij tipsy zal ik niet schrijven 😜
  donderdag 20 april 2023 @ 23:02:18 #30
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_208845521
Leger des heils :') |:(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_208845525
quote:
OMG
Zoals ze nu te kaart zet met haar bitcherig gedrag, vloekgedrag etc..., denk niet dat ze er kans voor maakt. Pleegouder moet niet erger zijn dan het probleemkind wat je opneemt.
Ook voor adoptiekind wordt je tot de 3e familiekring helemaal nagecheckt dat er maar geen problemen zijn. Weet uit ervaring.

[ Bericht 9% gewijzigd door Daana316 op 20-04-2023 23:06:08 (Correctie ) ]
  donderdag 20 april 2023 @ 23:03:15 #32
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_208845548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef KinKiJan het volgende:
_O-

2e gele kaart Mexx

Zoe: "Toen zijn wij het (glas) op gaan ruimen met z'n tweeën en toen waren wij 1 seconde weg en toen was het gedaan, BAM kwam ze naar buiten rennen. Dus in die 2 seconden is er echt wat gebeurd."
Wendy: "Niemand weet het"
Zoe: "We zien het in augustus"
Sasha: "Als ze het op camera hebben"
Zoe: "Jawel want ik had gezegd van ja, ze kan niet opeens verdwijnen. Het is toch echt gebeurd?"
Babs: "Ik kan me niet voorstellen dat ze wat ze gezegd heeft, jullie weten wat ik bedoel, ook gaan uitzenden"
Zoe: "Ik denk het wel, want het is echt gebeurd, de livestream heeft wel alles gevolgd, dus ga je zeggen dat ze in de uitzending liegen terwijl de livestream alles heeft" (Och meisje toch :') )
Babs: "Ja, ze doen sommige dingen wel laten zien op de stream, maar dat is niet perse het kijkende publiek"
Zoe: "Nee dat snap ik, maar stel je voor ik kijk de stream en jij de aflevering kan ik jou dus appen"
Babs: "Dat heb ik dus gevraagd en daar hebben ze schijt aan."
Zoe: Nee dat snap ik, maar ik kan jou toch appen van 'weet je wat ik net op stream zag'?
Babs: "En dat komt ook naar buiten maar ze kiezen ervoor om in de afleveringen anders te benaderen, want je kan met die #metoo niet iemand zijn imago ten onrechte kapotmaken"
Zoe: "Ja maar ik bedoel te zeggen dat als de livestream het wel heeft gezien is dat wel bekend'
Sasha: "Ja dan is het dus wel bekend en weten ze dat het bullshit is"

Damn Zoe ... Ja dat snap ik <maar heb niet geluisterd en roep gewoon nog een keer hetzelfde>
heel verwarrend dit
beweert zoe nu dat JW wel Mexx bij de keel heeft gepakt of wat anders
if begrijp ik het verkeerd ?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  donderdag 20 april 2023 @ 23:04:16 #33
421867 greysbones
pi_208845571
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:02 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Zoals ze nu te kaart zet met haar bitcherig gedrag, vloekgedrag etc..., denk niet dat ze er kans voor maakt. Pleegouder moet niet erger zijn dan het probleemkind wat je opneemt.
Sas kan nu de wereld al niet aan
dan wil je een pleegkind in huis met een rugzak
klinkt allemaal heel romantisch
een kind opvangen
maar zo romantisch is het bijna nooit
pi_208845582
quote:
OMG
Ik denk dat het beter is dat dat niet gebeurd.
pi_208845583
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:02 schreef Daana316 het volgende:

[..]
sasha is mss totaal anders buiten dan in de loods
  donderdag 20 april 2023 @ 23:08:45 #36
421867 greysbones
pi_208845689
Babs
niet doen
deze discussie
gewoon niet doen
pi_208845713
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:04 schreef cinsan het volgende:

[..]
sasha is mss totaal anders buiten dan in de loods
en hoe anders zou ze dan zijn?
..of je bent buiten een pokkenwijf en ineens dar het konijntje(we hebben inmiddels anders gezien)
..of je bent buiten het konijntje en ineens de fucking bitch, een soort van miraculeuze gedaante verandering..
ze is gewoon een heel raar, naar persoon met een aso grote bek, KLAAR!
pi_208845802
quote:
99s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
heel verwarrend dit
beweert zoe nu dat JW wel Mexx bij de keel heeft gepakt of wat anders
if begrijp ik het verkeerd ?
Ik denk dat ze Mexx niet geloven en dat ze denken dat ze in de uitzendingen niet zomaar iemand (jw) valselijk laten beschuldigen
pi_208845807
Man man man wat een gesprek…
pi_208845819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:09 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
en hoe anders zou ze dan zijn?
..of je bent buiten een pokkenwijf en ineens dar het konijntje(we hebben inmiddels anders gezien)
..of je bent buiten het konijntje en ineens de fucking bitch, een soort van miraculeuze gedaante verandering..
ze is gewoon een heel raar, naar persoon met een aso grote bek, KLAAR!
er word nu toch maar gereageerd over hoe ze in de loods is , in de echte weten we niet hoe sasha is SNAPT U HET
pi_208845827
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze Mexx niet geloven en dat ze denken dat ze in de uitzendingen niet zomaar iemand (jw) valselijk laten beschuldigen
Mexx was een grote praatjesmaakster.
pi_208845829
Zoe wil werken bij brownies&downies als begeleider

Ik zeg maar ff niks
pi_208845915
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:14 schreef cinsan het volgende:

[..]
er word nu toch maar gereageerd over hoe ze in de loods is , in de echte weten we niet hoe sasha is SNAPT U HET
NIET GAAN SCHREEUWEN TEGEN MIJ!!! in het echt zullen wij nooit weten hoe ze is, wij kunnen alleen haar beoordelen aan het feit hoe zij zich nu laat zien en horen. KLAAR!
pi_208845972
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
NIET GAAN SCHREEUWEN TEGEN MIJ!!! in het echt zullen wij nooit weten hoe ze is, wij kunnen alleen haar beoordelen aan het feit hoe zij zich nu laat zien en horen. KLAAR!
u begon met schreeuwen , ieder zijn mening mag dat mss
pi_208846035
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef cinsan het volgende:

[..]
u begon met schreeuwen , ieder zijn mening mag dat mss
Dat mag maar ik begon niet met schreeuwen, met schreeuwen wordt bedoeld HOOFDLETTERS.
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee.
pi_208846050
Staat er dit weekend nog iets boeiends gepland? Heb in het kalender topic gekeken maar dat geeft niet veel hoop
pi_208846314
Mooi geweest :W
pi_208846387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mexx was een grote praatjesmaakster.
Eigenlijk is alleszeggend dat gelijk na de opeenvolgende exits van eerst KimK en daarna Mexx de algehele sfeer binnen die muren in positieve zin omsloeg. Heel erg duidelijk waarneembaar toen vond ik. Zij waren vanwege hun valse karakter dominant voor de gevoelstemperatuur binnen zo'n kleine community. Moet je nagaan beiden niet eens geëlimineerd aangezien er amper eliminaties zijn. Het was echt serieus opvallend om te zien hoe twee van zulke weggestuurde feeksen de hele dynamiek binnen zo'n groep deden veranderen. En niet omdat ze er waren maar juist omdat ze er dus niet meer waren.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_208846624
Het houdt niet op...... niet vanzelf......
Jeffrey zit boodschappen te bestellen met Wendy en wie bemoeit zich er weer mee..........spuit Zoë
Wat bezielt haar toch om zich vooral de laatste dagen met alles wat een manager doet te bemoeien.... of zij het voor het zeggen heeft....
Ze hangt overal met haar grote steekneus bovenop, zei vanmiddag ineens dat ze vond dat Wendy van die 'leuke' mailtjes schrijft....vooral de indeling vond ze zo leuk..... o|O
pi_208846631
Jeff en Zoe op kantoor

Zoe: ja maar dat werd gemiskeerd door de pindasaus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')