In dat geval, voor iedereen een Rolex.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dat vindt ik lache !
Alleen kleding en fotoboekje
die gooit Jeff even voor de bus zo?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vroeg toch of Bern met haar wilde kletsen, ik hoor vooral Babs tegen Bern kletsen
Heeft ze vaker gedaan…..quote:Op donderdag 20 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gooit Jeff even voor de bus zo?
Dat doet ze bij iedereen als ze de kans krijgt, maar het is weer Babbel die vooral aan het zenden is.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gesprek wel goed is , ik hoop dat Bern leert om dingen aan te gaan ,kan alleen maar iets positiefs opleveren als je met elkaar praat en probeert te begrijpenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vroeg toch of Bern met haar wilde kletsen, ik hoor vooral Babs tegen Bern kletsen
bep wil jef eruit hebben , ze dat tiano daarin meegaat maar die moest nadenkenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is hij Isaac kwijt als broquote:Op donderdag 20 april 2023 20:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep wil jef eruit hebben , ze dat tiano daarin meegaat maar die moest nadenken
Die gehaaide tante is veel meer met het spel bezig dan mensen denkenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
ik vind Babs een leuke vrouw
maar nu gaat ze echt een beetje haar eigen glazen in gooien
als ze weeeeer naar een ander groepje over gaat stappen
Ik hoor vooral Babs heel veel dingen invullen voor zichzelf én Bern, waarop Bern (wat afstandelijk en waarschijnlijk verstandig) met halve/open antwoorden komt als 'dat zou kunnen' en 'misschien is het inderdaad wel zo dat <vat Babs nog eens samen>'.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gesprek wel goed is , ik hoop dat Bern leert om dingen aan te gaan ,kan alleen maar iets positiefs opleveren als je met elkaar praat en probeert te begrijpen
Bern trekt zijn muil sowieso nooit los , denk niet dat je dat nu wel van hem kan verwachten en ik zag dat ze allebei wel wat aannames deden , daar hadden ze hat dan ook over .quote:Op donderdag 20 april 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoor vooral Babs heel veel dingen invullen voor zichzelf én Bern, waarop Bern (wat afstandelijk en waarschijnlijk verstandig) met halve/open antwoorden komt als 'dat zou kunnen'.
Maar als het resultaat is dat Bern wat meer van zich laat horen zou dat wel mooi zijn inderdaad.
Die ziet Babs natuurlijk ook de hele dag door met iedereen kleppen. Die moet je niet teveel info geven.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoor vooral Babs heel veel dingen invullen voor zichzelf én Bern, waarop Bern (wat afstandelijk en waarschijnlijk verstandig) met halve/open antwoorden komt als 'dat zou kunnen' en 'misschien is het inderdaad wel zo dat <vat Babs nog eens samen>'.
Maar als het resultaat is dat Bern wat meer van zich laat horen zou dat wel mooi zijn inderdaad.
Aan het eind van deze rit gaan ze toch weer op een ander. Vandaag is het die morgen diequote:Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef xsaskiax het volgende:
De logica van Babette ontgaat me deels... waarom een sterke speler uit je eigen groep eruit?
Ze wil Zoë pertinent als manager, dat bleek eerder uit een gesprek in de rokershoek (is Zoë weer een maand veilig en kan zij invloed op de manager uitoefenen)... dan heeft ze dus een stem minder voor Zoë als Jeffrey eruit zou zijn....
ik denk niet dat iemand van de andere groep op Zoë zal stemmen want die zien de bui dan al hangen (adviezen van Babette en Isaac)
Doet Babette het om zichzelf veilig te stellen, Jeffrey voor de bus gooien, zodat ze maar niet op haar zullen stemmen???
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern trekt zijn muil sowieso nooit los , denk niet dat je dat nu wel van hem kan verwachten en ik zag dat ze allebei wel wat aannames deden , daar hadden ze hat dan ook over .
Inderdaad, hij houdt (misschien wel het meeste van allemaal) zijn kaarten stevig tegen de borst. Dat maakt het dan voor Babs natuurlijk ook wel weer moeilijk om een ingang te vinden waardoor het op mij misschien weer meer overkomt als vooral zenden.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die ziet Babs natuurlijk ook de hele dag door met iedereen kleppen. Die moet je niet teveel info geven.
Het lijkt er meer op dat ze alle anderen op een dwaalspoor wil brengen, zolang ze zelf maar 'veilig' is.... heel gehaaidquote:Op donderdag 20 april 2023 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan het eind van deze rit gaan ze toch weer op een ander. Vandaag is het die morgen die
héél soms zit Zoë er niet bij als iemand een bestelling doetquote:Op donderdag 20 april 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Volgens. Mij zit Zoë er vaak bij als iemand een bestelling doet.
wat is jou quote raarquote:Op donderdag 20 april 2023 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan het eind van deze rit gaan ze toch weer op een ander. Vandaag is het die morgen die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |