hij heeft de smaak te pakken mss , andere doen ok stellingen voor gekste dingenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat `Bern altijd bozig is als er iets gekocht wordt hij ook vaak op rood staat. Van mij mag hij ben alleeen verbaasd dat hij alweer een stelling op wil gooien na zijn viool
Ze hebben het er al weken over, 10.000 per horloge zei Marcia..iedereen wilde meedoen, Ice, Jef en ik weet niet van de meiden..quote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm, bedoelde dat als er nog maar 8 over zijn ze de hele prijzenpot gelijk verdelen om bullen van te kopen.
En dan pleite
ze wil bh kopen maar mag niet gertourneerd wordenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Ondertussen zoekt Janet een lipstick uit
nu volgt lippotlood en gloss
Janet he, die geen geld uit wilt geven aan een fatsoenlijke bh
Nou ja ergens begrijp ik het ook wel.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze hebben het er al weken over, 10.000 per horloge zei Marcia..iedereen wilde meedoen, Ice, Jef en ik weet niet van de meiden..
Dan nam ik toch maar een gok, want die treurtuiten is toch ook wel een dingetje.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze wil bh kopen maar mag niet gertourneerd worden
Ze kan toch meten wat haar BH maat nu isquote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze wil bh kopen maar mag niet gertourneerd worden
Misschien is dit Bern zijn manier van fuck you zeggenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat `Bern altijd bozig is als er iets gekocht wordt hij ook vaak op rood staat. Van mij mag hij ben alleeen verbaasd dat hij alweer een stelling op wil gooien na zijn viool
jeff zei we kunnen hetzelfde trucje als vorige keer doen. als alleen eunice verkiesbaar is dan niemand van ons kijken of ze er nog een keer intrappen dan kiezen wij weer de manager. Als ze alsnog iemand erbij zetten doen wij zoe erbij.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Smiespelende bro's. Succes met verslag doen
die gast die leeft allen maar op als trucjes kan doen , of iemand mentaal wil kapotmakenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:39 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff zei we kunnen hetzelfde trucje als vorige keer doen. als alleen eunice verkiesbaar is dan niemand van ons kijken of ze er nog een keer intrappen dan kiezen wij weer de manager. Als ze alsnog iemand erbij zetten doen wij zoe erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |