Alleen die van Erik wilde ze pas niet 😀quote:Op donderdag 20 april 2023 18:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Myrthe doet het waar anderen al met hun mond hebben aangezeten![]()
Morrie alleen de botjes waar mensen met mes en vork wat af hebben gehaald
Ja dat zal ze leren…quote:Op donderdag 20 april 2023 18:49 schreef humpty het volgende:
Begrijp nu dat Zoe graag manager wil worden zodat ze dat op haar CV kan zetten![]()
quote:Op donderdag 20 april 2023 18:49 schreef humpty het volgende:
Begrijp nu dat Zoe graag manager wil worden zodat ze dat op haar CV kan zetten![]()
Dan nog.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:50 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wtf mag hopen dat het een als grapje bedoeld was...
Staat dat in het evenementenboek?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde Morri zeggen tegen Wendy dat Bern een stelling op wil gooien om sieraden te kopen.
wrm nietquote:Op donderdag 20 april 2023 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde Morri zeggen tegen Wendy dat Bern een stelling op wil gooien om sieraden te kopen.
Bern nog welquote:Op donderdag 20 april 2023 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Iedereen op rood, behalve bernquote:Op donderdag 20 april 2023 19:04 schreef Silves het volgende:
Bern gaat nieuwe stellingen opgooien, hij wil juwelen..aldus Moira
Nou als er nog 8 over zijn kunnen ze best afspreken ieder ruim een ton en danquote:Op donderdag 20 april 2023 19:05 schreef Silves het volgende:
Kan niet wachten dat de Bro,s dan ook de stelling opgooien, de klokkies oftewel rolexen
Omdat `Bern altijd bozig is als er iets gekocht wordt hij ook vaak op rood staat. Van mij mag hij ben alleeen verbaasd dat hij alweer een stelling op wil gooien na zijn vioolquote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja wrm niet , worden voor de stomste dingen stellingen geplaast
Denk je, ik denk dat de Febo alleen maar blij is, actie in de tent, de prijzenpot omlaag, Bern en Jw en consorten zo ziek als een hond..quote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou als er nog 8 over zijn kunnen ze best afspreken ieder ruim een ton en dan![]()
Denk alleen dat Febo daar een stokje voor steekt
Net als Rieu..een viool en een zegelring..nu moet Bern ook nog krullen laten zetten, en hoppa op het platform rieu nadoen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja wrm niet , worden voor de stomste dingen stellingen geplaast
Hmmm, bedoelde dat als er nog maar 8 over zijn ze de hele prijzenpot gelijk verdelen om bullen van te kopen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk je, ik denk dat de Febo alleen maar blij is, actie in de tent, de prijzenpot omlaag, Bern en Jw en consorten zo ziek als een hond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |