quote:Op donderdag 20 april 2023 16:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Opeens zie je het, die ,markiezen van Zoe 't is net Miss Piggy...
[ afbeelding ]
nee hij heeft het uitgemaakt vlak voor hij de loods ingingquote:Op donderdag 20 april 2023 16:50 schreef Judiwi het volgende:
Imahidin had toch een vriendin toen hij het huis in ging?
Maak er een stelling van, kijken hoeveel er op groen gaan staan.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:50 schreef Charmian het volgende:
imi heeft een studieschuld van 80.000 euro, das niet nils
waarom?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maak er een stelling van, kijken hoeveel er op groen gaan staan.
wel leuk dit gesprek, mochten ze wel eerder doenquote:Op donderdag 20 april 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zei Imadiddin tegen Babette dat hij er nog wel een jaar zou kunnen blijven, nu ze de muziekinstrumenten e.d. krijgen.
Als ik het goed begreep gaat hij voor 400.000 euro weg.
Verder een gesprek over wat hij deed/doet, cryptomunten e.d. je moet wel even aan zijn manier van praten wennen (en geduld hebben)
quote:Op donderdag 20 april 2023 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maak er een stelling van, kijken hoeveel er op groen gaan staan.
Imadiddin is de meest onzichtbare daar in de loods, hij is de schaduw van Rupertquote:Op donderdag 20 april 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zei Imadiddin tegen Babette dat hij er nog wel een jaar zou kunnen blijven, nu ze de muziekinstrumenten e.d. krijgen.
Als ik het goed begreep gaat hij voor 400.000 euro weg.
Verder een gesprek over wat hij deed/doet, cryptomunten e.d. je moet wel even aan zijn manier van praten wennen (en geduld hebben)
Wat heeft hij eigenlijk voor opleiding dan?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:50 schreef Charmian het volgende:
imi heeft een studieschuld van 80.000 euro, das niet nils
ICT.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk voor opleiding dan?
Ik heb even in zijn topic gespiekt. ICT is hij mee bezig maar hij heeft in Syrië ook een studie afgerond alleen ik weet niet meer wat. Heeft hij tijdens die presentatie wel verteld geloof ik.quote:
Die is raar hoorquote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef pingu66 het volgende:
Bern roept Sas. ( staat bij Jappie in het ei te praten)
Sas: zo heey "woef" ik kom er zo aan ik sta te praten.
Sterkt middel vinger op tegen Bern en zegt : "niemand mag jou en je moeder ook niet!!,HaHAHAHA"![]()
https://eenjaarvanjeleven(...)ntatie-aan-de-groep/quote:Op donderdag 20 april 2023 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb even in zijn topic gespiekt. ICT is hij mee bezig maar hij heeft in Syrië ook een studie afgerond alleen ik weet niet meer wat. Heeft hij tijdens die presentatie wel verteld geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |