abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2023 @ 15:41:59 #276
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208838048
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:41 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zei keihard tegen Isaac en anderen dat ze 'achter' wel 80 vragen zouden hebben liggen en ze eerst kijken wie er staat voordat een vraag gesteld wordt.
Je hoorde de scheidsrechter commentaar geven, de 9 kaarten overhandigen, die Marciano stond te bekijken (de nummers waren zichtbaar volgens mij) en hij vroeg of ze ze mochten houden......
ik zag geen nummers
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_208838052
Algemene kennis is beter dan haar kracht zei Zoe. 8)7 8)7 8)7
if it's meant to be, it will be
pi_208838055
Zoe die Babs ook nog even afvalt _O- _O- _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_208838063
Ik begrijp werkelijk niet dat zo'n dom wicht die de meest vreselijke onzin uit stond te kramen en puur bij toeval Groningen en Utrecht goed zei omdat ze de naam herhaalde..... zelfs Volendam en Urk erbij haalde..... nu met de grootste smoel van allemaal dom in de rondte loopt te schreeuwen en te lachen.....
Ze zou zich kapot moeten schamen dat ze zulke basiskennis niet eens in huis heeft en zich ergens onder een steen moeten verstoppen om zich voorlopig niet meer te laten zien!
pi_208838069
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Algemene kennis is beter dan haar kracht zei Zoe. 8)7 8)7 8)7
Nee, moge duidelijk zijn.... :{ :|W
Allemaal cabaretteketet!
pi_208838082
Als er iemand even haar muil zou moeten dichthouden dan is het Zoe wel maar die heeft uiteraard weer het hoogste woord

:R
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_208838084
Het is Zoe achtervolg dag bij de Febo vandaag....
Allemaal cabaretteketet!
pi_208838085
quote:
99s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zag geen nummers
oke, sorry... ik zag het logo op de achterkanten, vragen (en ik dacht met nummers) op de voorkanten
De scheidsrechter reageerde ook nogal fel voor zover ik hoorde
pi_208838127
oh nee Zoë tegen Mirthe dat ze Isaac aanraakte...... dat Mirthe dat wel begrijpt, want zij heeft dat met Kenzzzzzzzz zegt ze.... die lichamelijk contacttttttt... ik heb dat niet echtttttt, een beetje........
Hoeveel onzin braakt ze nog uit voordat ze eindelijk naar huis gestuurd wordt?
pi_208838156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:47 schreef xsaskiax het volgende:
oh nee Zoë tegen Mirthe dat ze Isaac aanraakte...... dat Mirthe dat wel begrijpt, want zij heeft dat met Kenzzzzzzzz zegt ze.... die lichamelijk contacttttttt... ik heb dat niet echtttttt, een beetje........
te veel
pi_208838176
Dus... Zoe noemt Den Helder bij de provincie en hoofdsteden vraag ...

"Hey Ice, door jou wordt Den Helder wel populair he? Het wordt echt op de kaart gebracht!"

:N
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208838181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:47 schreef xsaskiax het volgende:
Blijkbaar zijn ze haar daar nog helemaal niet zat.
Eigenlijk zie ik haar alleen maar groeien in haar (voor mij iig) negatief gedrag
pi_208838184
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:43 schreef xsaskiax het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat zo'n dom wicht die de meest vreselijke onzin uit stond te kramen en puur bij toeval Groningen en Utrecht goed zei omdat ze de naam herhaalde..... zelfs Volendam en Urk erbij haalde..... nu met de grootste smoel van allemaal dom in de rondte loopt te schreeuwen en te lachen.....
Ze zou zich kapot moeten schamen dat ze zulke basiskennis niet eens in huis heeft en zich ergens onder een steen moeten verstoppen om zich voorlopig niet meer te laten zien!
Hoe kun je jezelf een spelshow noemen terwijl sommigen niet eens een spel kunnen spelen maar er wel al acht maanden verblijven. Het is in deze fase ook gewoon helemaal niet leuk meer om naar te kijken en 'men' blijft het maar accepteren.
pi_208838217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:43 schreef xsaskiax het volgende:
_O_ _O_ Hear Hear
Allemaal cabaretteketet!
pi_208838220
aha er mag zo te zien wel met meerdere groepjes tegelijk gekaart worden....
Zouden ze 'achter' soms klaverjasliefhebbers zijn?????
pi_208838223
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:52 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Hoe kun je jezelf een spelshow noemen terwijl sommigen niet eens een spel kunnen spelen maar er wel al acht maanden verblijven. Het is in deze fase ook gewoon helemaal niet leuk meer om naar te kijken en 'men' blijft het maar accepteren.
Streams zijn hier ook alweer uit.
Nadeel is wel dat ik hier dan niks te tikken heb.
Dus ik ga maar weer op mijn handen zitten en ga in de lurk O-)
pi_208838241
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:52 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Contract is contract, nou dan ben je uit geluld...
Allemaal cabaretteketet!
pi_208838275
Ze zijn geen van allen echt slim. JW kan wel de antwoorden op allerlei kaartjes weten. Maar op een spontane vraag weet hij ook niet veel.
pi_208838282
OMG....... Zoë tegen Mirthe.... heeee Mirthe... weet je wat zo toepasselijk is..... jij staat in mei op de kalender, dat is ECHT op jou van toepassing he...... Dodenherdenking... jij bent de enige die zo gelovig is!!!!

www.hoezetikmezelfsteedsverdervoorlul.nl onder beheer van Zoë o|O
pi_208838295
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:58 schreef xsaskiax het volgende:
OMG....... Zoë tegen Mirthe.... heeee Mirthe... weet je wat zo toepasselijk is..... jij staat in mei op de kalender, dat is ECHT op jou van toepassing he...... Dodenherdenking... jij bent de enige die zo gelovig is!!!!

www.hoezetikmezelfsteedsverdervoorlul.nl onder beheer van Zoë
8)7 En ze beledigd ook zonder dat ze het door heeft ook...
Allemaal cabaretteketet!
pi_208838300
Ze gaan ook allemaal meteen weer hun eigen ding doen en hebben niet eens een (serieuze) nababbel hierover ofzo
pi_208838309
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
Ze gaan ook allemaal meteen weer hun eigen ding doen en hebben niet eens een (serieuze) nababbel ofzo
Another day at the office...
Allemaal cabaretteketet!
pi_208838328
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
Ze gaan ook allemaal meteen weer hun eigen ding doen en hebben niet eens een (serieuze) nababbel hierover ofzo
nee, je hoorde wel veel bewoners overleggen welke vragen ze wel en niet geweten zouden hebben
pi_208838336
Zoë zit Wendy weer lastig te vallen, met haar waffel vol banaan..... ze mocht nergens bij zitten, Babette is aan het draaien, dus daarom maar bij Wendy.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')