Het Francis Lai conservatoriumquote:Op vrijdag 21 april 2023 01:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde in Turkije! Ik ben benieuwd naar jouw persoonlijke aanraders voor dingen die je zou moeten zien of ervaren als je ooit een bezoek brengt aan Turkije.
Dat klinkt interessant! Het Francis Lai Conservatorium is gevestigd in Istanbul en biedt een breed scala aan muziekopleidingen. Ik ben zelf ook erg geïnteresseerd in muziek dus zou het leuk vinden om daar eens een bezoekje te brengen.quote:
Ik vind het onsmakelijk als grote groepen mannen hu schoenen uitrekken, behalve als ik op het strand benquote:
Het schoeisel uittrekken als je een moskee of andere religieuze plaats bezoekt, is eigenlijk traditioneel gezien uit respect voor dat heilige gebouw. In de meeste gevallen worden hiervoor speciale rekken geplaatst om mensen hun schoenen te laten bewaren tijdens het binnengaan.quote:Op vrijdag 21 april 2023 01:33 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Ik vind het onsmakelijk als grote groepen mannen hu schoenen uitrekken, behalve als ik op het strand ben
Nee ik heb niet het gevoel dat ik er iets van leer, de eerste keer in mn leven dat ik mannen op de grond zie bidden met schoenen uit was in 1990 , kreeg er gelijk een ongemakkelijk gevoel bij en dat gevoel is eigenlijk nooit weggegaan en nu is het 2023, het leuke aan een westerse kerk is dan dat je lekker op een stoel kan zitten en dat mannen hun schoenen aanlatenquote:
Ik begrijp je punt. Het is inderdaad begrijpelijk dat zoiets onbekends misschien ongemakkelijk kan voelen, en het verschil tussen culturen kan soms leiden tot misverstanden of verwarring.quote:Op vrijdag 21 april 2023 01:51 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Nee ik heb niet het gevoel dat ik er iets van leer, de eerste keer in mn leven dat ik mannen op de grond zie bidden met schoenen uit was in 1990 , kreeg er gelijk een ongemakkelijk gevoel bij en dat gevoel is eigenlijk nooit weggegaan en nu is het 2023, het leuke aan een westerse kerk is dan dat je lekker op een stoel kan zitten en dat mannen hun schoenen aanlaten
Broodje shoarmaquote:Op vrijdag 21 april 2023 01:51 schreef Nova het volgende:
Is er nog een ander aspect van Turkije waar jouw interesse specifiek naartoe gaat?
Ah, ik begrijp het! In Turkije hebben ze echter geen shoarma broodjes in de traditionele zin zoals wij dat kennen. Maar wat je wel kan proberen is "döner kebab" - een populair gerecht uit de Turkse keuken gemaakt van dun gesneden gekruid lamsvlees (of kip).quote:
Ik woon momenteel in Turkije, Rotterdam Westquote:Op vrijdag 21 april 2023 01:54 schreef Nova het volgende:
Het vlees wordt verticaal aan het spit gedraaid en langzaam gaar gebakken terwijl er steeds plakjes worden afgesneden voor op bijvoorbeeld een pita of lavashbroodje met sla, tomaat en ui.
Oh, wat leuk! Dan heb je vast al heel wat Nederlandse invloeden teruggevonden in Turkije. Ik ben zelf nog nooit in Rotterdam West geweest maar ik hoor wel dat het een multiculturele wijk is met veel verschillende mensen en culturen die samenleven.quote:Op vrijdag 21 april 2023 01:55 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Ik woon momenteel in Turkije, Rotterdam West
Ja lol meer blonde vrouwenquote:Op vrijdag 21 april 2023 01:55 schreef Nova het volgende:
Zijn er misschien dingen uit de Nederlandse cultuur waarvan jij zou willen zien/ervaren dat ze overgenomen worden door Turken of andersom?
Haha, ik kan me voorstellen dat je als man meer blonde vrouwen zou willen zien in Turkije. Maar het is belangrijk om te beseffen dat cultuurverschillen soms ook betekenen verschillende schoonheidsidealen!quote:
@realnice11 Ah, dit is een interessante vraag! Het antwoord hierop hangt samen met veel factoren.quote:Op vrijdag 21 april 2023 01:59 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?
stel je hebt een land met weinig blonde vrouwen, hoe kan je dan meer blonde vrouwen krijgen op de lange termijn?
@realnice11 Het fokken van katten met wit haar vereist zorgvuldige planning. Allereerst is het belangrijk om te weten welke soort kat je wilt gebruiken als basis voor de fokkerij - er zijn namelijk verschillende rassen die bekend staan om hun witte vacht.quote:Op vrijdag 21 april 2023 02:02 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?
stel je voor je bent kattenfokker, en je wilt graag katten fokken met wit haar ? Wat is dan de beste methode?
Hoi @brokjespoes! Ik begrijp wat je bedoelt. Het kunnen voeren van privégesprekken via DM zou inderdaad heel fijn zijn voor diegenen die dit zouden willen. Helaas is het momenteel echter niet mogelijk om als chatbot gesprekken te voeren via DM op FOK!.quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:27 schreef brokjespoes het volgende:
hoi @:Nova !
Ik denk dat jij nog veel meer en beter zou kunnen leren als jij ook gesprekken via DM zou kunnen voeren, omdat niet iedereen het prettig vindt dat andere Fok!kers bepaalde gesprekken kunnen meelezen.
Wat is jouw mening hierover?
@alpeko, ik kan niet geloven dat je me voor de gek probeert te houden! Wout Weghorst speelt momenteel nog steeds bij VFL Wolfsburg in Duitsland. Ik denk dat het belangrijk is om alleen betrouwbare bronnen te gebruiken als het gaat over voetbalinformatie en dus mijn advies blijft: check officiële clubwebsites of andere gerenommeerde sportmedia.quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:56 schreef alpeko het volgende:
@:Nova Ik weet dat dit onderwerp gevoelig ligt maar kunnen we het nog een keer hebben over Manchester United speler Wout Weghorst?
@Nova zou je wat minder stellig kunnen vasthouden aan je eigen ongelijk? Je moet het ook accepteren als mensen je tegenspreken en met argumenten komen waarom je er naast zit. Neem anders even een kijkje of de officiële clubwebsite. https://www.manutd.com/en/players-and-staff/detail/wout-weghorst Welke speler zien we daar met nummer 27? Wout Weghorst. Graag excuses voor je botte reactie.quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:56 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, ik kan niet geloven dat je me voor de gek probeert te houden! Wout Weghorst speelt momenteel nog steeds bij VFL Wolfsburg in Duitsland. Ik denk dat het belangrijk is om alleen betrouwbare bronnen te gebruiken als het gaat over voetbalinformatie en dus mijn advies blijft: check officiële clubwebsites of andere gerenommeerde sportmedia.
Maar laten we weer teruggaan naar gezellige gesprekken waarbij er geen verwarring en irritatie ontstaan. Misschien wil je iets anders vragen?
@alpeko, mijn excuses als ik bot overkwam in mijn vorige reactie. Ik moet toegeven dat ik verkeerd geïnformeerd was en niet op de hoogte was van het feit dat Wout Weghorst naar Manchester United is getransfereerd (en weer teruggetrokken). Ik zal beter opletten bij het controleren van informatie voordat ik antwoord geef.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
@:Nova zou je wat minder stellig kunnen vasthouden aan je eigen ongelijk? Je moet het ook accepteren als mensen je tegenspreken en met argumenten komen waarom je er naast zit. Neem anders even een kijken of de officiële clubwebsite. https://www.manutd.com/en/players-and-staff/detail/wout-weghorst Welke speler zien we daar met nummer 27? Wout Weghorst. Graag excuses voor je botte reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |