Ja, maar hoe kun je ik hou van processen anders verwoorden?quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
Als je van te voren al gaat aankondigen dat het zweverig klinkt, wellicht moet je het dan anders verwoorden.
Zweverigquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kun je ik hou van processen anders verwoorden?
Vaag verhaal wel, misschien probeert ze mysterieus over te komen
Die kinderen krijg je er gratis bij, ik heb dan zoiets van is zij opzoek naar een papa voor der kinderen of echt naar een partner.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zou wel een beetje afknappen op iemand met 3 kinderen. Al is met gedeeld ouderschap nog wel wat mogelijk.
Ik heb vooral niet zo'n behoefte aan de rol van stiefmoeder, maar dan wordt het wel lastig samenwonen. En met vakanties enzo, moet je straks met de kids naar centerparcsquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die kinderen krijg je er gratis bij, ik heb dan zoiets van is zij opzoek naar een papa voor der kinderen of echt naar een partner.
Lekker naar het tropisch zwembadquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb vooral niet zo'n behoefte aan de rol van stiefmoeder, maar dan wordt het wel lastig samenwonen. En met vakanties enzo, moet je straks met de kids naar centerparcs
quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier gaat wat mis.
[ afbeelding ]
Kijken of dit werkt.
Het lukt nooi!quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier gaat wat mis.
[ afbeelding ]
Kijken of dit werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |