Van 'fzelfdequote:Op vrijdag 21 april 2023 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed weekend alvast. Moet deze ook missen.
Veel plezier en een fijn weekend.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zit daar weer, ze nodigde me uit voor eten.
Thanks! Goed weekend allemaal.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Veel plezier en een fijn weekend.
Klinkt als een goed begin van het weekend!quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zit daar weer, ze nodigde me uit voor eten.
Jammer van dat tafelkleed wat ze om heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Sterrenmeisje heeft wel een lieve uitstraling
Ja, ze had zich wel wat beter kunnen kleden. Maar gelukkig heeft de DJ niets met modequote:Op vrijdag 21 april 2023 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Jammer van dat tafelkleed wat ze om heeft.
Ja is gezellig en idd beter dan thuis zitten. Tot nu toe elke avond daar geweest deze weekquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin van het weekend!Veel plezier!
quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is gezellig en idd beter dan thuis zitten. Tot nu toe elke avond daar geweest deze week
Astronomie vs astrologiequote:Op vrijdag 21 april 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
Ik moest even opzoeken wat sterrenkunde was, dacht aan horoscopen maar het is echt alle objecten bestuderen in de lucht, planeten, sterren, astroïden.
ach jezus, ze heeft al drie kinderen.quote:
Maar je hoef toch niet altijd hetzelfde leuk te vinden?quote:
Nee, dat kan nog netquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je hoef toch niet altijd hetzelfde leuk te vinden?
Of is carnaval echt zo'n afknapper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |