Ik zie er geen wolverine in hoor!quote:
Ben altijd bang dat tattoos heel erg gaan vervagen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij dat nog niet?
(ik ook niet, eerst nog wat meer meemaken)
Ja, daarom pas op latere leeftijd er een nemenquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat tattoos heel erg gaan vervagen.
Wel een goede jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daarom pas op latere leeftijd er een nemen
Misschien in Italië als leuk souvenir?
En dan heb je meteen een goed verhaal erbijquote:
De toren van Pisa, of zo'n sneeuwbal met het Colloseum.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daarom pas op latere leeftijd er een nemen
Misschien in Italië als leuk souvenir?
Rondreizen ik ga van noord naar zuid en weer terug de laars omhoogquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hetzelfde. Waar ga je allemaal heen?
Of de kaart van Italië met zijn reisroute erop. En dan van die kleine symbooltjes van de toeristische trekpleistersquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De toren van Pisa, of zo'n sneeuwbal met het Colloseum.
zat te denken aan een SPQR met een romeinse god ofzo, ik ga der heen voor de historie.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of de kaart van Italië met zijn reisroute erop. En dan van die kleine symbooltjes van de toeristische trekpleisters
Welke Romeinse god zou je dan kiezen? (goede vraag voor een datequote:Op vrijdag 21 april 2023 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zat te denken aan een SPQR met een romeinse god ofzo, ik ga der heen voor de historie.
(en het lekkere eten)
Apollo, dan het liefst een tekening van een marmere beeld waarop hij uitgebeeld isquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke Romeinse god zou je dan kiezen? (goede vraag voor een date)
Slim, ook gelijk geschikt voor onze vakantie naar Griekenlandquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Apollo, dan het liefst een tekening van een marmere beeld waarop hij uitgebeeld is
quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slim, ook gelijk geschikt voor onze vakantie naar Griekenland
Dan ga ik wel voor Artemis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |