Heeft Marciano al eens gevraagd of de febo niet even de boodschappen kon doen.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:12 schreef ledn81 het volgende:
De bro's hebben peterselie besteld en waren er gister heilig van overtuigd dat ze dat nodig hadden.
Wendy dacht dat het niet klopte. Nu blijken ze selderij nodig te hebben en moet Wendy dat nog ff regelen.
Oh het is al na 10en. Dat lukt dus niet meer.
Ze vinden dat er op een rare manier boodschappen besteld worden.
Als er 1x niet geleverd kan worden hebben ze een probleem.
Daar is iets voor te zeggen. Maar dan springt de FEBO denk ik wel in
Ze hebben het in het verleden al eens vaker gedaan in 'noodgevallen'. Was nog voor BB dus ergens in december denkquote:Op woensdag 19 april 2023 22:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft Marciano al eens gevraagd of de febo niet even de boodschappen kon doen.
Kan wel, maar we doen het niet kreeg hij als antwoord.
https://streamable.com/2388dy
Marciano weet heel goed hoe dit moet, dus het komt vast goedquote:Op woensdag 19 april 2023 22:18 schreef Juud79 het volgende:
Wat doen ze met die kippenbouten? Ik was de kip altijd, maar er zit toch niets aan wat je er vanaf moet snijden?
😂quote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Marciano weet heel goed hoe dit moet, dus het komt vast goed
Ze hebben met oud en nieuw wel de oliebollenmix eerder binnen gekregen.dan de rest van de boodschappen die is de febo gaan halenquote:Op woensdag 19 april 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben het in het verleden al eens vaker gedaan in 'noodgevallen'. Was nog voor BB dus ergens in december denk
is die voor Rupert?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef spapaars het volgende:
Zou die helemaal links nemen
[ afbeelding ]
ja wat was dat raar ineens.....quote:Op woensdag 19 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice was kennelijk na de stemming naar Jeff gelopen dat hij eigenlijk de dj-groep bij elkaar had moeten roepen om die koptelefoons uit hun persoonlijke budget te halen.
Isaac: "Altijd achteraf he, dat vind ik nou echt achterbaks altijd"
Jeff: "Het wordt gisteren gegooid, je hebt 24 uur de tijd om die discussie aan te gaan en dan hoor je niemand"
Isaac: "Ja dat is toch achterbaks"
Jeff: "Maar ik moet nog oppassen ook want ik mag er niks van zeggen, maar dit soort volk mag......" <soundlock gevolgd door wissel naar Jeun-Willice>
Mijn man dacht dat zij een omgebouwde man was/isquote:Op woensdag 19 april 2023 22:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bijna goed, z'n tweelingbroer
[ afbeelding ]
Voor iemand die alles uit een boekje wil halen en van alles wil 'leren' is ze behoorlijk bekrompen en totaal geen flexibel denkerquote:Op woensdag 19 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice was kennelijk na de stemming naar Jeff gelopen dat hij eigenlijk de dj-groep bij elkaar had moeten roepen om die koptelefoons uit hun persoonlijke budget te halen.
Isaac: "Altijd achteraf he, dat vind ik nou echt achterbaks altijd"
Jeff: "Het wordt gisteren gegooid, je hebt 24 uur de tijd om die discussie aan te gaan en dan hoor je niemand"
Isaac: "Ja dat is toch achterbaks"
Jeff: "Maar ik moet nog oppassen ook want ik mag er niks van zeggen, maar dit soort volk mag......" <soundlock gevolgd door wissel naar Jeun-Willice>
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat zij een omgebouwde man was/is
Ik weet nog dat Zoë zei dat Jeff de vrouwelijkste man is in de loods…..heeft ze niet goed opgelet want dat is Marcianoquote:Op woensdag 19 april 2023 22:33 schreef mangalie het volgende:
[..]Joh dat meen je niet?? Ik denk trouwens dat Marciano vroeger een meisje was...
Heeft ie daar vervelende ervaringen mee dan?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat zij een omgebouwde man was/is
En wat vind je man ervan?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Zoë zei dat Jeff de vrouwelijkste man is in de loods…..heeft ze niet goed opgelet want dat is Marciano
Nee, waarom ?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ie daar vervelende ervaringen mee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |