Die van mij ook.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:46 schreef chufi het volgende:
De mijne heeft een riedeltje wanneer ie klaar is
Mijne heeft een soort zucht geluidquote:Op woensdag 19 april 2023 18:46 schreef chufi het volgende:
De mijne heeft een riedeltje wanneer ie klaar is
Zeg dan welke dan hoef ik niet te radenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:48 schreef maily het volgende:
@:Soury het is een Netflix-serie, ik ga daar geen vids van maken/plaatsen
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dan welke dan hoef ik niet te raden
Oh ok hehehehe nou en weet je wat ik hoef die troep niet eens te zienquote:
Dan niet tochquote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok hehehehe nou en weet je wat ik hoef die troep niet eens te zien
Laat maar lekker draaienquote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok hehehehe nou en weet je wat ik hoef die troep niet eens te zien
Zing je dan ook keihard mee?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
guilty pleasure when alone in the car![]()
Heb ik ook. Makkelijk geheugensteuntje om te zorgen dat ik het deurtje dicht moet doen. Anders zou mijn kat zich in de droger verstoppenquote:
Hup hupquote:Op woensdag 19 april 2023 19:53 schreef devzero het volgende:
Deze TT is depressing. Ik heb nog een enorme stapel schone was die opgevouwen en opgeborgen moet worden
Zal hij er al mee klaar zijn?quote:
Ik hoop het voor hem ....quote:Op woensdag 19 april 2023 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal hij er al mee klaar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 april 2023 21:35 schreef chufi het volgende:
@:mario390Het is niet heel drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
In Innsbruck vorige week zaten er nog minder... maar zoveel mensen wonen er ook niet in dat dorp van Marioquote:
Zijn die gele de Bleibergers? Die vind ik er wel heel Oostenrijks uitzienquote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
In Innsbruck vorige week zaten er nog minder... maar zoveel mensen wonen er ook niet in dat dorp van Mario
ja die spelen voor Bleiburg... is de landelijke eredivisie finale ... helaas vandaag verloren .. ze moeten nu alles winnen om nog kampioen te worden (best of 7)quote:Op woensdag 19 april 2023 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn die gele de Bleibergers? Die vind ik er wel heel Oostenrijks uitzien
Arme mario.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja die spelen voor Bleiburg... is de landelijke eredivisie finale ... helaas vandaag verloren .. ze moeten nu alles winnen om nog kampioen te worden (best of 7)
quote:
Hier al in de aanbieding.. 2 voor 3¤quote:Op donderdag 20 april 2023 07:56 schreef pullup het volgende:
In wat beter nieuwsIk heb met een beetje gezonde argwaan de eerste aardbeitjes bij de Appie meegenomen.
Was wat bang dat ze niet te vreten zouden zijn maar ze zijn super
Die zit waarschijnlijk in die deur vastquote:
Die dronkenlappen zijn voorlopig nog allerlei merchandise aan het verkopenquote:Op donderdag 20 april 2023 08:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe poging vandaag toch.? Hoe laat?
3 uur ongeveer. Maar eerst maar zien dat ze gaan tanken enzo.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe poging vandaag toch.? Hoe laat?
Die kans is heel erg groot jaquote:Op donderdag 20 april 2023 08:26 schreef pullup het volgende:
Deze stream is echt heel grappig, vooral omdat je weet dat hij daar morgen nog gewoon staat
Waarom werd het je gegund?quote:Op donderdag 20 april 2023 12:13 schreef D. het volgende:
Dit nummer werd mij gegund, en ik deel het met jullie
Dit gaat niet over Starship hopelijkquote:
Ik zat in de auto, en net voor ik de oprit thuis opreed begon dit nummer.quote:
Starship voor jou dan!quote:Op donderdag 20 april 2023 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat niet over Starship hopelijk
quote:Op donderdag 20 april 2023 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat in de auto, en net voor ik de oprit thuis opreed begon dit nummer.
'He, leuk, lang niet meer gehoord' dacht ik, maar om er nou voor in de auto te blijven zitten....
Dus ik draai de sleutel om, en de radio speelde door, ik trok de sleutel eruit, alle dashboardlampjes gingen uit, net als het scherm van navigatie/radio etc., en de radio speelde door, alle boodschappen eruit gehaald, naar binnen gebracht, auto met afstandbediening afgesloten...maar de radio speelde door
Uiteindelijk dus hele nummer gehoord
Nou, kijk, graag gedaan danquote:Op donderdag 20 april 2023 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]Dit verhaal maakt het nummer wel beter
Shit, nu heb ik dit nummer in mijn kop zittenquote:
Da's toch niet shit?quote:Op donderdag 20 april 2023 12:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Shit, nu heb ik dit nummer in mijn kop zitten
Ik vind het niksquote:Op donderdag 20 april 2023 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch niet shit?
We build this cityyyyyyyy
Gewoon snel wat anders opzettenquote:
Pciesquote:
Prima suggestiequote:
Starship doet ook mee met 420 was het commentaarquote:Op donderdag 20 april 2023 13:02 schreef pullup het volgende:
Ze oefenen alvast met de rookmachine engine
[ afbeelding ]
gewoon terugspoelenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:02 schreef pullup het volgende:
Nog 2.5 uur. Spannend en ga ik niet live kunnen zien. Maar goed volgende week weer een kans
Hij staat er vanavond nog wel gewoonquote:
Zoveel redenen waarom het niet door zou kunnen gaanquote:Op donderdag 20 april 2023 13:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij staat er vanavond nog wel gewoon
quote:Op donderdag 20 april 2023 13:28 schreef engine het volgende:
[..]
Zoveel redenen waarom het niet door zou kunnen gaan![]()
Maar alles wijst er op dat ze het gaan proberen
Dat maakt eigenlijk weinig verschil want verreweg de meeste brandstof gaat in de Booster om Starship uit de dampkring te krijgen.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet helemaal vol, want het is nog niet eens een heel rondje om de aarde ...
Oh jaquote:Op donderdag 20 april 2023 14:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat maakt eigenlijk weinig verschil want verreweg de meeste brandstof gaat in de Booster om Starship uit de dampkring te krijgen.
Starship zelf zal misschien niet helemaal vol hoeven want zit geen vracht in en zal ook geen landing burn doen.
Jeetje ik kijk ookquote:
More information laterquote:
A couple of issuesquote:
Er zitten geen mensen in tochquote:
Ik weet het wel zekerquote:
Lijkt me handigquote:
Engine komt zo uitleggen dat dit heel veel info oplevertquote:
Het was een test en die is geluktquote:Op donderdag 20 april 2023 15:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Engine komt zo uitleggen dat dit heel veel info oplevert
Pciesquote:
Ik zou ook juichen als ik daar werkte en en voor betaald werdquote:
Die hebben het niet moeilijk idd.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou ook juichen als ik daar werkte en en voor betaald werd
Ja want als je niet juicht wordt je door Elon ontslagen ...quote:Op donderdag 20 april 2023 15:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou ook juichen als ik daar werkte en en voor betaald werd
Waar werkt je? Nou de flop showquote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want als je niet juicht wordt je door Elon ontslagen ...
Zo gek als een deur die man.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want als je niet juicht wordt je door Elon ontslagen ...
Ontploftquote:
Even je balkon checkenquote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Engine komt zo uitleggen dat dit heel veel info oplevert
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:44 schreef pullup het volgende:
Hij draaide wat rondjes en toen hebben ze hem gewoon opgeblazen volgens mij
Wat een geld verspillingquote:Op donderdag 20 april 2023 15:46 schreef pullup het volgende:
Deze kwam iets hoger maar zo ging het ongeveer :
[ afbeelding ]
Ik vrees het welquote:
Die hebben idd al 1 keer gewonnenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vrees het wel
Zelfs mario's vollybalteam van Bleiburg is succesvoller
LOLquote:
quote:
Sue the bastardsquote:
Denk het niet, die moest er staanquote:
Ik had mijn auto op het parkeerterrein gezetquote:
Ja staat een camera op het dak. Auto is van de dronken lui van NSF.quote:
Oh foutjequote:Op donderdag 20 april 2023 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja staat een camera op het dak. Auto is van de dronken lui van NSF.
Die domme lul was vanmorgen al gepostquote:
Door pullup zeker weerquote:Op donderdag 20 april 2023 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die domme lul was vanmorgen al gepost
JEPSquote:
Je was er toch al ?quote:
Wat schattigquote:Op donderdag 20 april 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wens iedereen nog even een goedenavond...
Goeiedagquote:
Waarmee?quote:
Oh ja snap hetquote:
Ja nog een keer spannend vandaag!quote:
Waarmee?quote:
Ik heb geen idee.quote:
quote:
Staat ook in NWS een topic overquote:
Ohw dat.quote:
Oh ja succesquote:
En de pizza bezorgerquote:Op donderdag 20 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Staat ook in NWS een topic over![]()
![]()
Mooie actie van oma
Kloptquote:Op donderdag 20 april 2023 20:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij las een andere nieuws bericht zag ik
Maar wel een slimme vrouw.. helaas trappen sommigen er wel inquote:
Ja,.. maar ik had jouw post idd verkeerd gelezenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wel een slimme vrouw.. helaas trappen sommigen er wel in
Feyenoord!quote:
Je verwacht het niet van dat ********* uit zuid hequote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef chufi het volgende:
Leuk voor AZ .... weer matten bij Feyenoord Roma
U riep?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet van dat ********* uit zuid he
Jij bent dus ook zo'n aggressieve k*********** en t********* en s*************** ??quote:
Dus?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef chufi het volgende:
Leuk voor AZ .... weer matten bij Feyenoord Roma
Volgens jou wel ja.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent dus ook zo'n aggressieve k*********** en t********* en s*************** ??
Leuk! Het tis wel pittig, maar alle begin is altijd lastig, het spreekt in ieder geval wel aan. Collega's zijn ook heel vriendelijk, beetje warm bad. Volgende week mijn eerste afdelingsetentje en in mei een groot personeelsfeestquote:
Warm bad?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Het tis wel pittig, maar alle begin is altijd lastig, het spreekt in ieder geval wel aan. Collega's zijn ook heel vriendelijk, beetje warm bad. Volgende week mijn eerste afdelingsetentje en in mei een groot personeelsfeest
Ik ben nog mild jaquote:Op donderdag 20 april 2023 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens jou wel ja.
Maar het zou ook kunnen dat je ietwat generaliseert
Mooi zoquote:Op donderdag 20 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Het tis wel pittig, maar alle begin is altijd lastig, het spreekt in ieder geval wel aan. Collega's zijn ook heel vriendelijk, beetje warm bad. Volgende week mijn eerste afdelingsetentje en in mei een groot personeelsfeest
Huh?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels alweer warm water?
Uitdaging genoeg, niets is hetzelfde en zal nooit hetzelfde zijn, dus nooit saai.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
En liever pittig dan nu al makkelijk hoor
Jij zat toch zonder (warm) water een tijdje geleden?quote:
Een tijdje? Dat is alweer een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zat toch zonder (warm) water een tijdje geleden?
In dat geval, gelukkig maar dat het weer in orde isquote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een tijdje? Dat is alweer een paar jaar geleden.
Maar voor hoelang? Ik hoorde vd week weer die rare pompgeluiden toen die aansloeg.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat geval, gelukkig maar dat het weer in orde is
Nog beterquote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uitdaging genoeg, niets is hetzelfde en zal nooit hetzelfde zijn, dus nooit saai.
Gewoon koud douchen, beter voor de energierekening ook.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar voor hoelang? Ik hoorde vd week weer die rare pompgeluiden toen die aansloeg.
Het is een jongetjequote:Op donderdag 20 april 2023 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een taal voor een dame !
T is duidelijk waar je vandaan komt jaquote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon koud douchen, beter voor de energierekening ook.
Ik heb ook nog wel een paar aanstekers in de kastquote:Op donderdag 20 april 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is duidelijk waar je vandaan komt ja
Dank je!quote:
Werd ik maar weer eens verwend.quote:
En die gebruik je om je vuurwerk mee aan te steken zodat je dat in het kindervak kan gooien?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een paar aanstekers in de kast
Pret komt vaak onverwachtquote:Op donderdag 20 april 2023 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Je bent een beetje laat, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik ga mijn geld niet uitgeven aan vuurwerk, ik gooi die aanstekers gewoon tegen hun hoofdjesquote:Op donderdag 20 april 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die gebruik je om je vuurwerk mee aan te steken zodat je dat in het kindervak kan gooien?
Leuk dat je er bent Pretquote:Op donderdag 20 april 2023 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pret komt vaak onverwacht
Wel zippo's dan toch?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mijn geld niet uitgeven aan vuurwerk, ik gooi die aanstekers gewoon tegen hun hoofdjes
Gij barbaar.quote:
Jaquote:
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Flink trippen, op zo'n paddo, lijkt me!
Goedemorgen!
Wat een gezellig meisje in je UIquote:
Hoe heet die?quote:
Oh ja, prima dat heb ik niet gezien maar ze komt vast nog wel eens ergens inquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:08 schreef aloa het volgende:
[..]
https://ouaat.fandom.com/wiki/Alice_Jones_II
Morgen weer .. en ja ze moeten winnen, anders zijn de Tirolers uit Innsbruck kampioenquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:12 schreef pullup het volgende:
@:mario390 Wanneer moeten jullie weer volleyballen?
Wel winnen hoor
Dat kunnen we niet hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen weer .. en ja ze moeten winnen, anders zijn de Tirolers uit Innsbruck kampioen
Jep jammer maar zag het wel aankomen. Hard gestreden maar niet gelukt. Kan gebeuren.quote:
Ja best knapquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Jep jammer maar zag het wel aankomen. Hard gestreden maar niet gelukt. Kan gebeuren.
Ik vind die term zo mooiquote:
Ja ik noem het gewoon: dikke biemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |