Ik zag haar gezicht vertrekkenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe heeft een vingertopje van het mes geproefd en het toen in de afwas gedaan omdat het schijnbaar echt heel pittig is
Loop je achter met de streams. Het eten is allang aan het verterenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ben ik benieuwd wie de eerste is die een flinke smak sambal over z'n eten gooit
Typisch een JW antwoordquote:Op woensdag 19 april 2023 18:54 schreef Flow3r het volgende:
"Niet iedereen zit aan mijn billen, niemand "
JW : ach wat maakt dat nou uit, is ook Eunice, toch ?
Als ze het ook nog eens meteen in de koelkast zet is nie goed niequote:Op woensdag 19 april 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
JW zit volgens mij te bedenken hoe hij aan een tweede bord eten kan komen voordat het de koelkast in gaat![]()
Janet gooit het trouwens in een grote plastic bak, gelijk met de deksel erop....... (ik laat het eerst altijd ff afkoelen)
Hohoquote:Op woensdag 19 april 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
Erik kan 2 recepten
Dit en Chili con carne
Neem van mij aan, dat er kerels zijn die helemaal niet kunnen of willen koken. Bern wel eens zien kokenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
Erik kan 2 recepten
Dit en Chili con carne
Het ging mij om het pittige, of dat nou van worst komt of sambal /carequote:Op woensdag 19 april 2023 18:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gebruik je peperoncino,lekker, maar sambal in not done( italiaanse keuken) maar dit is een puur hollandse pot zo te zien.
Hij heeft een keer pannenkoeken gebakken dat zag er goed en soepel uit.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neem van mij aan, dat er kerels zijn die helemaal niet kunnen of willen koken. Bern wel eens zien koken
Nee maar daar ging het ook niet omquote:Op woensdag 19 april 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker maar niet in de macaroni
Ja grappig hequote:
Nee, in feite juist voorquote:Op woensdag 19 april 2023 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Loop je achter met de streams. Het eten is allang aan het verteren
Dat vind ik wel leukquote:Op woensdag 19 april 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja grappig heweet weinig van koken maar wel heeft wel kennis over pepers.
In het begin heeft ie erover vertelt. hij kweekte veel verschillende pepers thuis. En die droogde ie dan geloof ik enzo.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja grappig heweet weinig van koken maar wel heeft wel kennis over pepers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |