Bemoeialquote:Op woensdag 19 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Janet: de doperwtjes mag je er wel bij gooien erik....duurt lang voor die gaar zijn
Erik: ja die moeten een beetje knapperig zijn
Ok datquote:Op woensdag 19 april 2023 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook handig als je iets gekneusd hebt.
Jupquote:Op woensdag 19 april 2023 18:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat wist je van te voren al... met Janet valt ook niet lekker te werken hoor.... het moet eigenijk zoals zij het wil..
Ik geloof niet dat ze blijft, denk eerder dat ze het verrassingsmoment van haar vertrek moet verbloemen omdat ze haar mond voorbij gesproken heeftquote:Op woensdag 19 april 2023 18:18 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Ice weet nog niet dat Conjokenzy blijft?
Wat ik ook mooi vind is dat ze Erik vragen stelt hoe hij het wil maar helemaal niet naar de antwoorden luistertquote:Op woensdag 19 april 2023 18:16 schreef Flow3r het volgende:
Constant die opmerkingen om de baas te spelen![]()
"Je moet straks wel even proeven om te kijken of er nog bouillonblokjes bij moeten "
weet hij ook wel, het is zijn gerecht ?![]()
doperwtjes en lang duren voordat ze gaar zijn pffffquote:Op woensdag 19 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Janet: de doperwtjes mag je er wel bij gooien erik....duurt lang voor die gaar zijn
Erik: ja die moeten een beetje knapperig zijn
ja , irritant mens wil de regie over zijn gerecht hebbenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik ook mooi vind is dat ze Erik vragen stelt hoe hij het wil maar helemaal niet naar de antwoorden luistert
Ze bedoelt het goed maar zo komt het niet over...quote:Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik ook mooi vind is dat ze Erik vragen stelt hoe hij het wil maar helemaal niet naar de antwoorden luistert
Janet luistert nooit naar iemand.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 april 2023 18:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhhhh wat erg ! ! Dit kan echt niet !
Heeft ze vandaag gerend?quote:Op woensdag 19 april 2023 18:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze blijft, denk eerder dat ze het verrassingsmoment van haar vertrek moet verbloemen omdat ze haar mond voorbij gesproken heeft
Ze is ook wel overdreven haastig. Wat maakt het uit als het een uur later klaar is...quote:Op woensdag 19 april 2023 18:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed maar zo komt het niet over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |